sobota, 20 sierpnia 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI Z TRUSTED COSMETICS - KOLORÓWKA

Dziś trzeci etap wyzwania z Trusted Cosmetics.



Czas na przedstawienie kolorowych kosmetyków do makijażu.

No to bez przedłużania - zaczynamy.

Baza Avon Magix - nie pierwsza tubka, już kiedyś się spotkałyśmy TUTAJ

Avon Calming Effects - korektor. Jedyny mój, jak na razie korektor, bo.. malując się zapominam ciągle o korektorze.

Podkłady:

AA Make Up "Satynowy Blask" - na razie czeka w kolejce.
Lirene City Matt - jeden z moich ulubieńców. O jego rozświetlającym bracie pisałam TUTAJ
Maybelline Affinitone 24H - mój wiosenny faworyt. Kupiony zresztą na wyprzedaży, aktualnie chyba występuje w zmienionym opakowaniu.
Lirene My Code Fluid kryjąco-matujący . Też kupiony na wyprzedaży ( nie mylić z akcją -49 ). Bardzo dobrze kryje, nie zapycha. Dla mnie ok.

Kremy BB:

Garnier Pure Active - czeka w kolejce.
Avon Solutions BB - też na razie czeka.

Puder:

Wibo Fixing PowderTUTAJ

Konturówki :

Jak widzicie Avonowe konturówki u mnie przeważają. Lubię je, fajnie się nimi maluje, są w miarę miękkie i kolory maja piękne.


Linery:

Smart Girls Get More - było o nim TUTAJ
Wibo Deep Black - kupiony na spontanie i .. niestety czeka.

Palety cieni: 

Revolution - swatche TUTAJ
Sleek Au Naturel 601.
(Sorry za jakość zdjęcia, ale ciągle jakieś dziadostwo mi sie odbijało)


Tusze:

Wibo Queen Size - tusz rewelacja. Pogrubia, wydłuża i podkręca. Dla mnie bomba.
Dwa pozostałe Wibo - czekają na swoją kolej, ale że osobnik powyżej już za chwilę zasili denkowe zbiory, to mają szansę niedługo zagościć.


Zestaw "naprawczy" do brwi:
U mnie naprawczy dosłownie, mam bardzo liche brwi i z niepomalowanymi wyglądam jakbym była chora.
I też Avon i paletka i konturówki do brwi.

Całość rewelacja.

Błyszczyki i kredka ( dosłownie jedna ):

Kredka Celii pojawiła się TUTAJ
Błyszczyki - jeden ze Smart Girls Get More i dwa z Avonu.


I maziadła do ust:
Pewnie powinny pojawić się w poprzednim wyzwaniu, ale szczerze mówiąc zapomniałam totalnie ich umieścić, więc pojawiają sie teraz.

12 komentarzy:

  1. U mnie też kredki z Avonu rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne są , więc jak mają nie rządzić :)

      Usuń
  2. Podkład z Lirene City Matt lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny, koleżanka mi poleciła i nie żałuję że dałam się namówić.. Jak będzie akcja w Rossie na jesień to może znów sie skusze, choć jeszcze zapasy mam podkładowe :)

      Usuń
  3. Mam tę paletkę do brwi z Avonu, całkiem fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że tyle u mnie leżała i czekała.. :)

      Usuń
  4. Też lubię konturówki avonowe :) ten zestaw do brwi też mam, ale już bez wosku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wosk w całości, jakoś nie ... lubie go :)

      Usuń
  5. Ciekawa kolekcja makijazowa. Ja również bez umalowanych brwi wyglądam dziwnie :) Kosmetyki z Avon u Ciebie rządzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam