czwartek, 18 sierpnia 2016

"PIĘKNO I NIEZALEŻNOŚĆ" W AVONIE

Witajcie Kochani :)

Dziś startuje nowy katalog Avonu. Katalog nr 12 nazwany "Piękno i niezależność".

Zapraszam Was do oglądania tego co mnie wpadło w oko. Z zastrzeżeniem, że kupiłabym jakbym potrzebowała, ale że mam tyle co mam, to niestety...

Zapraszam :)

Nowy zapach :
Mój ukochany zapach Little Black Dress:
Kulki w dobrej cenie:


Konturówki - mam, są świetne:
Ciąg dalszy kolorówki:






Lakiery do paznokci:

Trochę pielęgnacji:







12 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na paczkę z Avonu dziś :D cieszę się, że w nowym katalogu są kredki w promocji uwielbiam je a we wcześniejszym oczywiście ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po ich produkty :) ale zaciekawił mnie jeden podkład do twarzy , muszę o nim więcej poczytać opinii zanim kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałabym jakiś płyn do kąpieli o pięknym zapachu z Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam już dawno nic z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja! nawet nie wiem kiedy ost. oglądałam katalog avonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Na płyny do kąpieli może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam