środa, 10 sierpnia 2016

SILCARE - NOWE HYBRYDY I OZDOBY

Zgrzeszyłam :) Uległam pokusie i kupiłam nowe hybrydy.. :)

A tak na poważnie nosiłam sie z chęcią wypróbowania hybryd marki Silcare już od jakiegoś czasu.
Do tej pory miałam tylko Semilac, różnica cenowa jest przeogromna, wiec jestem ciekawa jak z jakością.



Kupiłam zestaw składający sie z 5 lakierów kolorowych i bazy 2w1 z topem. Cena zestawu 29zł.
Kolory, które wybrałam:
Dodatkowo do wirtualnego koszyczka dorzuciłam kilka ozdób do paznokci.

Pyłek Silcare i tasiemki. ( Pyłek 4zł, tasiemki po 1zł)


A także koronki - po 1zł/sztukę.

Długo oszczędzałam i nadal to robię, więc czuję się rozgrzeszona :D.

Miałyście może styczność z hybrydami Silcare?

10 komentarzy:

  1. Ja kupuje od dawna hybrydy tej firmy i mi sprawdzaja sie lepiej niż ukochany przez wszystkich semilac. Ani razu mi sie lakier nie uszkodzil, przy niektorych kolorach np. 160 u mnie kryje za pierwszym razem, wiec super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :) Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona :)

      Usuń
  2. Kolory ładne, nie robię hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie zamówiłaś ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę cena zachęca, też mam tylko Semilaca ale może wypróbuję tych hybryd :) poczekam na twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro maluję.. Więc to trochę potrwa, ale sama jestem ciekawa..

      Usuń
  5. jestem ciekawa jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zwolenniczką tych lakierów od niedawna. Są gęste i bardzo dobrze mi się z nimi pracuje. Bazy i topu uzywam z semilaca bo baza/top w jednym jakoś mnie nie przekonuje :)
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam