niedziela, 7 sierpnia 2016

URLOP :)

"Tak niedługo miało przyjść, potem długo miało być wymarzone, wyczekane, wyśpiewane.

Kiedy nadszedł wreszcie ten wymarzony pierwszy dzień, nie wiedziałem jaki będzie jeszcze dalej.

Siedem minut spóźnił się, pociąg który przywiózł mnie .... "

Pamiętacie tę piosenkę ze szkoły - może trochę starsze czytelniczki - gdy śpiewało sie ją na apelach na zakończenie roku szkolnego..



Ja tak czekam na urlop. W tym roku trochę później niż zwykle, bo zwykle raczej w lipcu. Ale jutro zaczynam urlop. Od totalnego lenistwa ( dobra , dobra przesadzam ) dzieli mnie jeszcze 8 godzin dzisiaj w pracy ( niedziela będzie ciężka ).

W tym roku oprócz innych jakiś atrakcji imprezowo-rodzinnych zamierzam po odpoczywać na Mazurach. A może jak czas pozwoli zahaczyć o mój ulubiony i ukochany region czyli Podlasie.



Nie wiem czy mam czytelniczki z Podlasie, ale nie macie pojęcia jak ja Wam zazdroszczę tego pięknego regionu. Urzekł mnie krajobraz, uwielbiam oglądać zdjęcia przepięknego krajobrazu, zwłaszcza przy malowniczym Bugu.. Cudo.. I do tego czyste powietrze, wszak to zielone płuca Polski.. U mnie tylko krakowski smog..



A że urlop to i pakowanie czeka. A ja podczas pakowania "lubię" o czymś zapomnieć. Raz, wprawdzie jadąc nie na urlop, a na szkolenie do dalekiego Poznania zapomniałam kosmetyków do makijażu. Dobrze, że jechaliśmy w grupie i koleżanka.. pożyczyła mi mascary. Więcej nie chciałam pożyczać, bo i to tak niezbyt ładnie, a dwa nie wiedziałam czy to co ona używa akurat mnie nie uczuli. Tak wiec przez jeden dzień mój "makijaż" był mocno minimalistyczny.. :) Bo tylko rzęsy :)

A takie właśnie jak ja , zapominalskie, mogą wziąć pod uwagę takie oto kasetki/paletki do makijażu dostępne w sklepie E-Glamour.

Jest w czym wybierać, i w każdej jest wszystko co potrzebujemy mieć, aby wykonać świetny makijaż .
Podam Wam kilka przykładów:


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie paletki ,świetna sprawa
    Piękne zdjęcia
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę 😃 wypoczywaj 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, ja w tym roku nie jadę nigdzie na urlop :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam