piątek, 19 sierpnia 2016

VITTORIO BELLUCCI JE T`AIME - ZAPACH NA LATO

Witajcie Kochani :)

Zapach, który pokrótce Wam przedstawię kupiłam w Hebe za mega ;) cenę 19,99zł . Cena taka bo robiłam zakupy i przy jakiejś tam kwocie można było zakupić ową wodę.

Vittorio Bellucci Je t`aime. do tej pory wierna zapachom z Avonu, jest to dla mnie i mojego nosa przyjemna odskocznia.



Zapach na testerze mi podszedł i skuszona ceną - kupiłam.

I - zadowolona bardzo jestem. Zapach rześki, idealny dla mnie na tę porę roku. Wbrew wszystkiemu co najpierw myślałam długo utrzymuje się. I ta pojemność - 100ml.



O zapachu producent:

Uwodzicielska i tajemnicza kompozycja owocowo - kwiatowa. Wspaniałe aromaty owoców i kwiatów, podkreśla zdecydowana domieszka piżma.


Nuty zapachowe:

Nuta głowy: zielone nuty, bergamotka pomarańczowa, ylang-ylang
Nuty serca: jaśmin, róża, fiołek, pelargonia, lilia
Nuta bazy: wetyweria, piżmo.


Miałyście? A może coś z zapachów mi polecicie?

10 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam