piątek, 2 września 2016

AKCJA PRZEŻYĆ MIESIĄC ZA 50zł - PODSUMOWANIE

Jest już wrzesień, więc czas na to żeby podsumować zakupy z sierpnia. Dalej u mnie trwa akcja-oszczędzanie. Czy udało mi się zmieścić w kwocie 50 zł?

Zapraszam na prezentację?

Lakiery hybrydowe Silcare i ozdoby:






Za całość zapłaciłam 40zł.

Zakupy w Rossmannie: żele pod prysznic i mydło w płynie

Któryś z produktów był w promocji po 2,50zł, reszta po 3,50zł. Całość 13zł.

Sklep gospodarczy z artykułami gospodarstwa domowego - płyn do higieny intymnej.
6,50zł.

Całość zakupów:  59,50 zł. Moim zdaniem nie jest źle :)

A jak u Was z oszczędzaniem?

16 komentarzy:

  1. 40 zł za tyle lakierów? Gdzie? Jak? :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko ponad ;) Ale można uznać że całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa skąd te lakiery za taką tanioszkę :D uwielbiam żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekroczyłaś dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, całkiem nieźle, chociaż w sumie przekroczenie prawie 20% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam sie czy się cieszyć czy nie ...

      Usuń
  6. W sierpniu udało mi się powstrzymać przed zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze ja muszę znów zrobić miesiąc bez zakupów kosmetycznych, bo ostatnio trochę poszalałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie napisz coś więcej o tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam elegance z issany - podobał mi się ten zapaszek :)
    obserwuję!
    potrzebuję dobrych duszyczek-czytelniczek, mam bloga od niedawna a chcę się rozwijać :) zapraszam ! www.tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam