czwartek, 29 września 2016

CO NOWEGO WE WRZEŚNIU

Kończy się miesiąc więc nadchodzi czas na wpisy z podsumowaniami.
Dziś zapraszam na nowości września.
Niewiele, ale zawsze coś.

Współpraca z marką Realash odżywka do rzęs:

Zakupy w Lidlu:


  • Płyn do płukania jamy ustnej
  • Żel pod prysznic


  •  Pianka do włosów
  • Chusteczki do demakijażu

Zakupy w Biedronce:

  • Schauma - suchy szampon
  • Tołpa - antycellulitowy krem-żel wygładzający

Zamówienie z Avonu:
  • Clearskin - oczyszczająca pianka do mycia twarzy przeciw wypryskom
  • Serum wzmacniające do paznokci


A jak u Was w tym miesiącu?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę miała rzęsy jak firanki ;)

      Usuń
  2. No u mnie troszkę się pojawiło też nowości ;) Ten żel pod prysznic z Lidla ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywki do rzęs nie znam, jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na bogato - będę się oczyszczać w październiku ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj dostałam na urodziny od przyjaciółki żel z Lidla, ale wersję kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym miesiącu bardzo zarzblałam ale to ze względu na przestawienie się na pielęgnację bez silikonową :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam