niedziela, 11 września 2016

NIVEA CARE LEKKI KREM ODŻYWCZY

Witajcie Kochani :)

Krem, który chciałabym Wam dziś przybliżyć na początku wzbudzał we mnie poważne obawy. Coś co jest do wszystkiego, często okazuje sie do niczego. Czy tak było w tym przypadku? A może całkiem odwrotnie? Zaraz się okaże..

Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie lekki krem odżywczy Nivea Care. Przeznaczony do każdego typu cery.



Z założeń producenta intensywnie odżywia i ma szybko się wchłaniać.

Obietnic niewiele, a jak jest w rzeczywistości?



Zacznę od tego co napisałam na początku wpisu, że krem wzbudzał we mnie obawy? Dlaczego? Otóż dlatego, że skojarzenia kremów od Nivea miałam zawsze ze słynnym kremem w niebieskim blaszanym lub plastikowym opakowaniu pamiętnym z czasów dzieciństwa. I tamten ze wspomnień był mega tłusty i wyjątkowo "ciężki".



Natomiast osobnik, o którym dziś Wam piszę, ma leciutką konsystencję. Wyjątkowo łatwo się aplikuje na skórę. Szybko się wchłania. Twarz się nie świeci. Bardzo dobrze współpracuje z kosmetykami do makijażu: z bazą i podkładem. Nie podrażnia i nie zapycha - tego najbardziej się bałam.  Rewelacyjnie nawilża. Używam też na noc, ale nakładam trochę grubszą warstwę. Rano twarz jest wypoczęta i świetnie nawilżona.



Opakowanie: mały, plastikowy słoiczek, który mieści 50ml produktu. Szata graficzna - niebieskie wieczko, jak to w produktach Nivea.



Zapach - typowy dla kremów marki Nivea, delikatny, nie nachalny.

Używałyście? Jak wrażenia?

23 komentarze:

  1. Również miałam obawy co do kremów NIVEA, ale do różowej serii dla skóry suchej i wrażliwej. Jak się jednak okazało, zarówno krem na dzień (już drugie opakowanie), jak i krem na noc idealnie współgrają z moim ryjkiem. Dlatego warto próbować, bo może jednak coś nam podpasuje? ^^
    Z chęcią też wypróbowałabym ten krem, który prezentujesz. Kiedyś nawet chciałam go kupić, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam.

    Pozdrawiam ciepło,
    FUBSTER Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem i sprawdził się u mnie całkiem nieźle. Jest świetny pod makijaż, bo ma leciutką konsystencję i ekspresowo się wchłania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo ich lubie i uwielbiam zapach nivea. Nietęgą, moja twarz jest zapychania i ogólnie nie darzy nivea taka miłością jak ja :(


    Zapraszam do mnie na mały konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio ponownie pokochałam markę NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie przepadam za zapachem Nivei, ale może się skuszę, żeby go przetestować bo wciąż szukam idealnego kremu :)

    Beauty Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może idealny nie jest, ale jest naprawdę dobry :)

      Usuń
  6. Przyjemny, akurat miło mi się kojarzy ze 'starym' kremem, ale u mnie czasami wysyp powodował :/

    OdpowiedzUsuń
  7. tego kremu nigdy nie miałam ale jeszcze z 5 lat temu byłam fanką nivea soft

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam już drugie opakowanie, jestem bardzo zadowolona :) również używam na noc i rano skóra fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie był zbyt słaby, ale to ulubiony krem mojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się na niego nie skuszę ze względu na skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, bardzo przyjemny :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam