środa, 7 września 2016

OPRÓŻNIAMY KOSMETYCZKI - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP

Witajcie Kochani :)

Dziś zapraszam na ostatni już odcinek wyzwania z Trusted Cosmetic, w którym odkrywamy swoje kosmetyczne skarby. Dziś czas na prezentację kosmetyków do pielęgnacji dłoni i stóp.


Nie ma u mnie tego wiele, ale za to są to kosmetyki, których używam już długo, długo - i pewnie tak już zostanie na przyszłość, bo mam do nich zaufanie.

A więc: dłonie.

Isana Med krem do rąk Urea - do skóry bardzo szorstkiej i suchej. Zawiera 5,5% mocznika obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został specjalnie opracowany dla potrzeb skóry bardzo suchej i szorstkiej. Urea jest naturalnym, występującym  w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników jak masło shea , pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. Krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko się wchłania. Mocznik ( urea ) w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry.

Johnson`s Body Care - 24-godzinne nawilżenie. - Spotkaliśmy się TUTAJ

Ziaja krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea.

  • nawilża dłonie nawet po częstym myciu
  • łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry
  • wzmacnia naturalną barierę ochronną
  • przywraca elastyczność i gładkość naskórka
  • pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie
  • subtelnie pachnie i szybko się wchłania
  • idealny do używania w każdym momencie dnia


Kosmetyki do pielęgnacji stóp:


Seria Avon Foot Works : kremy, maseczki i spraye do stóp z tej serii pod każdym względem rewelacyjne i w miarę w dobrej cenie. Wracam do nich za każdym razem gdy są w promocji w katalogach. Działanie super.


Peelingi Bania Agafii : "Przeciw odciskom" i "Zmiękczający". Spotkaliśmy się TUTAJ

A jak i czym Wy dbacie o dłonie i stopy?

6 komentarzy:

  1. Ja używam kremu do rąk z Johnson's mam ten co Ty i Neutrogeny.

    OdpowiedzUsuń
  2. O issanie duzo dobrego słyszałam, gdybym miała cos wybrać na próbę to wlasnie jego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty do stóp z Avon, też często do nich wracam :) super maska lawendowa do stóp-polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serię do stóp z Avon

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk Ziaji wypadł u mnie słabiutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych produktów :) ja na obecną chwilę używam kremu Ervee oraz No 36 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam