wtorek, 27 września 2016

WSPOMNIENIE LATA CZYLI ISANA SUMMER FEELINGS

Witajcie Kochani :)

Wprawdzie w moim mieście pogoda troszkę się poprawiła i wyszło słoneczko, jednak nie ma co ukrywać już jest jesień pełna parą. Rano jak jechałam do pracy około 5 było tak masakrycznie zimno, że musiałam włączyć ogrzewanie w aucie.

Bohaterem dzisiejszego wydania będzie limitka Isany, która moim zdaniem wspaniale wywoła wspomnienia minionego lata. Isana Summer Feeling bo o tej serii będzie mowa. Zajmiemy się żelem pod prysznic i mydłem w płynie.



Z informacji producenta:

Kremowy żel pod prysznic ISANA Summer Feelings powita Cię nawilżająco-owocowym zapachem oferując optymalną pielęgnację. Podczas kąpieli pod prysznicem wyjątkowo delikatnie myje Twoją skórę, jednocześnie ją rozpieszczając. Delikatny kompleks pielęgnujący pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry, chroniąc przed wysuszeniem.
Kremowe mydło ISANA Summer Feelings z owocowym zapachem kwiatów jeżyny oczaruje Twoje zmysły, a dzięki zawartości wyselekcjonowanych substancji zapewnia delikatne i łagodne mycie skóry. Naturalny, zbliżony do skóry lipid pielęgnujący chroni i pielęgnuje Twoją skórę. Zawarty łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga zachować Twoje dłonie delikatne i miękkie w dotyku.



Jak zwykle w przypadku i żelu pod prysznic i mydła do rąk Isany nie zawiodłam się. Produkty świetnie myją, idealnie domywają że wszelkich zanieczyszczeń, nawet tych mocnym. Nie wysuszają, nie uczulają. No i ten zapach - przepiękny o zapachu owocu jeżyny. Faktycznie zmysłowy, aż chciało by się zjeść. Absolutnie nie chemiczny. Świetnie się pieni, łatwo spłukuje. Bardzo wydajne. Piękne, letnie, kolorowe opakowanie, typowe dla limitek Isany. No i oczywiście - tanie, jak to Isana.


Miałyście? Jak wrażenia?

10 komentarzy:

  1. Kupiłam córce do przedszkola mydło i jest zadowolona zwłaszcza zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mydełko i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie mydła Isany trochę wysuszają, ale żele lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam mydełko, ale poza przyjemnym zapachem to nie wyciągnęłam z niego nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji zapachowej nie miałam, ale chwalę sobie produkty Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to mydełko od Isany i bardzo polubiłam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw bardzo pięknie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę to powąchać, skoro zapach jest tak dobrze odwzorowany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel mnie kusi, jeśli jeszcze go dorwę to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam