wtorek, 18 października 2016

Avon Advance Techniques "Lekka Objętość"

Witajcie Kochani :)

Z Avonem jest różnie. Ma wielu zwolenników, jeszcze więcej przeciwników. Tak z tą marką bywa, że ma w swojej ofercie perełki, ale ma też i takie buble, że aż żal wydawać pieniądze.

Ja również na wielu produktach się "przejechałam", ale i mam wiele takich, do których chętnie wracam.

Dziś będzie o takiej serii, do której chętnie powróciłam po dłuższej przerwie. Zwłaszcza, że zmienili opakowanie, szatę graficzną. Teraz tak jakby całość wygląda bardziej elegancko i profesjonalnie.

Bohaterem będzie dziś seria do włosów Avon Advance Techniques "Lekka Objętość". Zawiera kolagen. Seria to szampon i odżywka.



Według informacji od producenta z opakowania:

Formuła z kolagenem pomaga zapewnić włosom maksymalną objętość, unosi je i pogrubia.


Z plusów zaobserwowanych :

  • świetnie się pienią
  • szampon bardzo dobrze oczyszcza i myje włosy
  • świeżość długo się utrzymuje
  • można powiedzieć, że faktycznie są uniesione, w tym przypadku pomaga mi też moja fryzura czyli strzyżenie na boba
  • nie obciążają
  • nie podrażniają skóry głowy

  • włosy są miękkie, puszyste
  • są zdyscyplinowane
  • łatwo sie układają
  • fryzura się z łatwością utrzymuje
  • i odżywka i szampon ładnie pachną
  • łatwo się spłukują z włosów
  • dobra konsystencja

  • ogólnie dostępne
  • często w promocji
  • opakowanie to miękkie butle, produkt z łatwością się wydobywa, nic się nie zmarnuje w związku z tym
Minusów dla mnie nie ma. Skład może tyłka nie urywa, a nawet wręcz przeciwnie, ale moim włosom spasowało.


Moje włosy wręcz uwielbiają produkty Nivea, ale i tą serię też polubiły.

8 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tej serii z Avonu, ogólnie nigdy nie przepadałam za ich szamponami do włosów ale ten duet faktycznie ma same plusy no i te nowe opakowania jak najbardziej na plus dla mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię szamponów avon, odżywek nigdy nie miałam, ale jakoś nie czuję się skuszona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie mam swój ulubiony szampon i rzadko próbuje czegoś nowego, ale te produkty wydają sie być ciekawe :)


    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tych produktów, ale ogólnie lubię AVON ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię odżywki z Avon. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie stosowałam kosmetyków Avona, zapowiadają się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam