środa, 19 października 2016

BIŻUTERIA W AVONIE czyli NOWY KATALOG

Witajcie Kochani :)

Najbliższy czwartek to start nowego katalogu Avon. Niestety katalog w ogóle mnie nie zainteresował. Kosmetycznie nic ciekawego dla Was nie przygotowałam do pokazania. Jest jednak coś na co można zwrócić uwagę - biżuteria zaproponowana w ofercie katalogowej.

Ja biżuterię z Avonu bardzo lubię. Nie zawiera niklu, nie uczula a uwierzcie mi moje uszy od "byle jakiej jakości" puchną mi niesamowicie. W kolczykach Avonu nic się nie dzieje. Tak samo jest z łańcuszkami czy bransoletkami - nic sie nie dzieje..






Macie jakieś "doświadczenia" z biżuterią Avonu?

3 komentarze:

  1. Od zawsze biżuteria avon mi się podoba, ale cena jak do jakości bardzo wysoka i niestety moim zdaniem nie warto ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie biżuteria w Avonie nie przypada moim gustom, mam jednak jedną bransoletkę z literką i nic sie z nią nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam