środa, 26 października 2016

BLUE ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ "ZIELONA HERBATA"

Witajcie Kochani :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić żel do higieny intymnej "Zielona Herbata " Blue firmy Delko. Kupiłam go przy okazji zakupów w sklepie gospodarczym. Kosztował chyba 8zł.
A że chętnie próbuję nowości bądź produkty firm lub marek, o których istnieniu nie miałam pojęcia, przy okazji wyhaczając perełki - skusiłam się.
Czy okazał się hitem czy bublem - zaraz się okaże ..



Najpierw wypowie sie producent:

Ekstrakt z zielonej herbaty znakomicie sprawdza się przy problemach z kruchością naczyń i podrażnieniach. Działa regenerująco, tonizująco, hamuje rozwój stanów zapalnych. Ekstrakt z zielonej herbaty jest stosowany w produktach do higieny intymnej, ze względu na następujące właściwości: ma działanie ochronne, łagodzące, nawilżające i bakteriobójcze..



I słów kilka ode mnie:

+ w miarę dobrze myje
+ zapewnia uczucie świeżości i komfortu
nie podrażnia
nie uczula
bardzo ładnie pachnie



+ dosyć gęsta konsystencja
dobrze się dozuje poprzez pompkę
opakowanie - to wygodna, plastikowa butla
+ wydajny
+ cena przystępna



+/- dostępność - nie widziałam go nigdzie za wyjątkiem jednego sklepu z produktami gospodarczymi dla "pań domu" ;)

Produkt niezły, będąc w owym sklepie gospodarczym być może skuszę się kiedyś na inne warianty zapachowe - bo chyba były - ale żebym specjalnie "biegła" po skończonej butelce - raczej nie..
Pod ręką czyli w osiedlowej Biedronce mam moją sprawdzoną Intimeę..

7 komentarzy:

  1. Marki nie znam, ale sam produkt sprawia wrażenie ciekawego. Fajnie że posiada pompkę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym żelem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego żelu. Na pewno ładnie pachnie. Moja mama miała odświeżacz powietrza o zapachu zielonej herbaty i był całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam