sobota, 29 października 2016

CO NOWEGO W PAŹDZIERNIKU

Hej Kochani :)

Koniec miesiąca wielkimi krokami nadchodzi więc czas na posty z podsumowaniami. Dziś pierwszy wpis z serii, czyli nowości.

A więc zobaczmy co nowego pojawiło sie u mnie w październiku.

Zakupy w Rossmannie:


KLIK i KLIK

Biedronka :
  • Soraya Care Control - krem matujący
  • Garnier Czysta Skóra - oczyszczający żel do mycia twarzy


Współpraca z APAR PERFUME


Współpraca z marką Nivea:


Sporo się pojawiło - to cieszy. Spore denko sie szykuje więc ilościowo się wyrówna. Natomiast dodatkowo cieszy fakt, że większość produktów do dla mnie nowości.

Obawiam się tylko wpisu podsumowującego wydatki - podejrzewam, że poległam po całości ;)

Miłej soboty :)

20 komentarzy:

  1. Całkiem sporo tych nowości. Też dotarły do mnie perfumy Apar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) ja w tym miesiącu dużo wydałam na kosmetyki ale to przez tę promocję rossmannowską.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele Isany :)
    Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy żeli z Isany, ponieważ nie mam Rossmanna u siebie ale na pewno wypróbuję jeśli będę miała taką możliwości Kochanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele z Isany mają cudowne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczuszka Nivea bardzo ciekawa i ładniutkie rękawiczki :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rekawiczki najbardziej mnie cieszą, bo mam fioła na punkcie rękawiczek i skarpetek :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam