sobota, 1 października 2016

DENKO WRZESIEŃ 2016

Październik się rozpoczął wiec dziś czas na rozliczenie zużyć wrześniowych. Wiadomo, że zdecydowana większość została zdenkowana we wrześniu, ale rozpoczęta we wcześniejszych miesiącach.
Zapraszam :)


  • Avon Senses "Heaven Harmony" i "Indulgent". 
  • Avon Naturals o zapachu figi

Ładnie pachną, robią co mają robić czyli świetnie myją. Nie wysuszają, nie uczulają.


  • Femfresh puder do higieny intymnejRECENZJA
  • Nivea Silk Mousse - mus pod prysznicRECENZJA
  • Isana Professional - krem do stylizacji loków. Jakoś mi nie podszedł, sklejał mocno włosy, przetłuszczał.



  • Avon Care 3w1 Oil Control żel z wyciągiem z echinacei i kiełków pszenicyRECENZJA
  • Isana peeling pod prysznic "Sól z morza martwego"RECENZJA
  • Intimea emulsja do higieny intymnej. Któryś już z kolei egzamplarz. RECENZJA



  • Meridol płyn do płukania jamy ustnej. Niezły, choć miałam lepsze.
  • Ziaja bloker - kto nie zna.. :) 
  • Avon Foot Works - nawilżający krem do stóp z silikonem. Moja ulubiona seria do stóp - jest wprost rewelacyjna.



  • Avon spray wysuszający lakier do paznokci. Chyba mi sie przeterminował, bo stracił właściwości, ale ogólnie jest świetny. 
  • Avon Little Lace Dress. Uwielbiam te Avonowe zapachy. Opis pojawił się TUTAJ
  • Avon Little Black Dress - krem do ciała. Bardzo fajna konsystencja, dobrze się rozprowadza i nawet nieźle nawilża.



  • Avon Skin So Soft intensywnie nawilżający balsam do ciała z olejkiem arganowym. Rewelacyjnie nawilża ale jak widzicie wycisnąć go z tego dosyć twardego opakowania to nie lada wyczyn. 
  • Nivea Care lekki krem odżywczy. RECENZJA



  • Palette popielaty blond nr 219. Rewelacyjny. Ja używam go do odświeżenia koloru pomiędzy wizytami u fryzjera. Kolor taki jak lubię - czyli chłodny odcień.
  • Nivea Chusteczki micelarne do demakijażu. Pomimo wcześniejszej takiej może nie niechęci, ale sceptycznego nastawienia polubiłyśmy się, ale tylko jako poranne odświeżenie lub zmywanie "pierwszego brudu" ;) przed myciem żelem. RECENZJA nie tej konkretnej wersji.



  • Eludril - płyn do płukania jamy ustnej. Rewelacyjny, najlepszy, dla mnie jedyny. Niestety nie można używać dłużej niż 14 dni wiec jestem zmuszona do poszukiwania zamienników jednak żaden mu nie dorówna.
  • Biała Perła "Biel i ochrona" pasta wybielająca zębyRECENZJA
  • Lacalut Active pasta do zębów chroniąca przed krwawieniem dziąseł, parodontozą i próchnicą. Świetna pasta, polecam przy problemach z dziąsłami.



  • Nivea Volume Care - seria zwiększająca objętość i wygładzającaRECENZJA
  • Avon Naturals oczyszczający żel do twarzy Zielona OliwkaRECENZJA
  • Avon Naturals woda różana do twarzyRECENZJA
  • Avon Foot Works spray do stóp i obuwia z ochroną przeciwzapachową. Seria ta pojawia się u mnie i pojawiać będzie bo rewelacyjna jest.

A jak u Was ze zużyciami w tym miesiącu?

15 komentarzy:

  1. Moje wrześniowe denko pojawi się jutro i też będzie w nim Biała Perła :)
    Znam oczywiście bloker. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LBD mam własnie na wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam zeli z Avon. Ciekaw jestem jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało znam tych produktów które używałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe denko
    jaDopiermuszę zajrzeć do mojej torby z pustymi opakowaniami i zabrać się za moje denko

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie we wrześniu krucho ze skończeniami produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra przyzwyczaiła się do blokera ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie miałam nic z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Avon Little Lace Dress cudowny zapach, miałam! :) teraz rozkoszuje się ALPHA :) żele pod prysznic a Avonu uwielbiam :)Lakalut aktiv też gorąco polecam :) muszę z powrotem do niej wrócić :) dużo rzeczy u mnie w łazience :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Nivea, ciekawi mnie ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę dużo tego masz :D Długo Ci się trzymają perfumy z Avon ?
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda różana z Avon jest moją pierwszą taką wodą i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam