środa, 5 października 2016

ISANA MED - KREM DO RĄK UREA

Witajcie Kochani :)

W czasie zakupów promocyjnych w Rossmannie warto również zwrócić uwagę na kosmetyki pielęgnacyjne. Dziś chciałabym Wam przedstawić świetny krem do rąk, którego zakup warto przemyśleć.

Bohaterem wpisu będzie krem do rąk ISANA MED UREA.



Najpierw głos oddamy producentowi:

Do skóry bardzo suchej i szorstkiej. Zawiera 5,5% urea. Wygładza bardzo suchą skórę. Nie zawiera barwników ani parabenów. Krem do rąk ISANA MED z 5,5% zawartością mocznika ( urea ) obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został opracowany specjalnie dla potrzeb bardzo suchej i szorstkiej skóry. Urea jest naturalnym, występującym w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników jak masło shea, pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. Krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko sie wchłania. Mocznik ( urea ) w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry rąk. 


I moja opinia, którą już tradycyjnie wyrażę w punktach:


  • świetnie nawilża
  • łatwo się rozprowadza
  • szybko się wchłania
  • nie sprawia, że ręce się lepią
  • fajna konsystencja - nie rozlewająca się

  • bez zapachu
  • dłonie są gładkie, miękkie, miłe w dotyku
  • wydajny
  • łatwo dostępny
  • tani



Miałyście? A może polecicie swój ulubiony krem do rąk?



6 komentarzy:

  1. Ja mam obecnie z neutrogeny i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś, ale nie zrobił na mnie większego wrażenia. W zapasach mam jeszcze jedno opakowanie, które dostałam z Niemiec. Może to okaże się lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam kremu do rąk z Isany :) aktualnie używam kremu do rąk z Evree tego białego i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, aktualnie używam Tutti Frutti ;) Lubię jak takie produkty fajnie pachną, a i idzie moje zamówienie z Loocitaine czyli 3 kremy do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony krem to ziaja w zielonej tubce, myślę że każdy ten krem widział :-) jejku jest idealny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ulubieńca do rąk, ale moja skóra lubi mocznik :) Wydaje mi się tylko, że 5,5% to mogłoby być dla mnie za mało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam