poniedziałek, 24 października 2016

NIESPODZIANKA OD NIVEA

Witajcie Kochani :)

Dziś miałam tę niezwykłą przyjemność odebrać od kuriera przesyłkę z produktami marki Nivea do przetestowania.

Oto co zawierała paczucha:


  • Antyperspirant Protect&Care
  • Mleczko odżywcze - nawilżająca pielęgnacja i intensywne odżywienie
  • Muss do mycia 



  • Pielęgnujący płyn micelarny. Mniejsza pojemność już u mnie gościła - RECENZJA
  • Pomadka ochronna
  • Lekki krem odżywczy - już go kiedyś miałam i był super. RECENZJA



  • Dwa kremy "uniwersalne" i jeden "męski"


W przesyłce znalazły się również rękawiczki:



16 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka ;) Miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  2. rękawiczki fajne :) lubię Nivea jednak tych ich podstawowych, jak to nazwałaś uniwersalnych kremów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea sama tak te kremy nazywa.. ;) Ja też jakoś do nich zaufania nie mam --> zobaczymy, może sie bardziej przekonam..

      Usuń
  3. Zazdroszczę :D Miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna niespodzianka, też taką proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawiczki najciekawsze. Udanych testów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich paczuszek niespodzianek to tylko pozazdrościć. Miłego używania :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam