poniedziałek, 3 października 2016

PODSUMOWANIE AKCJI "PRZEŻYĆ MIESIĄC ZA 50 ZŁ"

Witajcie Kochani :)

Trochę spóźniona, ale zapraszam na wpis podsumowujący wyzwanie "Przeżyć miesiąc za 50 zł".
Czy udało się, a czy może przekroczyłam budżet? Zaraz się przekonamy.. Sama jestem ciekawa jaka będzie kwota..

To jedziemy :)


Lidl :

  • Płyn do płukania jamy ustnej - 7zł
  • Żel pod prysznic - 4 zł
  • Pianka do włosów - 6zł
  • chusteczki do demakijażu - 5 zł


Razem: 22 zł


Zamówienie w Avon:


  • Pianka do mycia twarzy - 8zł
  • Odżywka do paznokci - 10 zł


Razem - 18zł


Biedronka:


  • Suchy szampon - 6zł
  • Balsam do ciała - 12zł


Razem : 18 zł

Całość wydatków : 58 zł .

Nieznaczne przekroczenie, ale nie jest źle. Boję się o październikowy budżet. Wprawdzie jeszcze na promocji -49% w Rossmannie nic nie kupiłam, choć byłam - postałam przy szafach i nic mnie nie rzuciło na kolana na tyle, by kupić - ale w następne dwa etapy może być różnie.

Miłego wieczoru :)

7 komentarzy:

  1. te żele z lidla uwielbiam ;) mam kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja we wrześniu nie wydałam na kosmetyki ani złotówki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ok 100 zł już wydałam, a tez musze ograniczyć takie zakupy ;))
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiać wytrwałości :D Ja wolę nie wiedzieć ile miesięcznie wydaję na kosmetyki ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Ja w tym tzn w zeszłym miesiącu wydałam o wiele za dużo ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się udało nic nie kupować : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam