poniedziałek, 31 października 2016

PODSUMOWANIE AKCJI PRZEŻYĆ MIESIĄC ZA 50 ZŁ

Hej Kochani :)

Nadszedł czas na podsumowanie wydatków z października. Miniony, już miesiąc przyniósł wielką pokusę zwaną "Rabat -49% w Rossmannie" wiec podejrzewam, że nie tylko ja poległam w oszczędzaniu.

O ile przekroczyłam limit - zaraz się dowiemy.

  • Rossmann :


Żele pod prysznic Isany : akurat trafiłam na promocję 3*2.50zł = 7,50zł



Miss Sporty mascara Pump Up Booster - 8zł
Miss Sporty zestaw do makijażu brwi. - 8zł
Wibo ElectricBlue eyeliner - 4zł
Wibo bezbarwny żel utrwalający kształt brwi - 5,50zł
Wibo baza pod cienie - 5,50zł
Lovely jasnobrązowa mascara do brwi.- 4,50zł

Garnier "różowy" płyn micelarny. - 11zł
Under 20 podkłąd - w cenie na do widzenia - 6zł
Paleta Wibo GoNude Smoky Edition. - 21zł
Lirene Fluid rozświetlający z witaminą duo C. - 7zł
Wibo Diamond Skin sypki puder z kolagenem. - 7zł
Wibo Star Glow kryjąco-rozświetlający puder w kulkach.- 11zł
Wibo Fixing Powder - 7zł

Nivelazione dezodorant do butów i stóp - 6zł
Femfresh dezodorant do higieny intymnej - 7zł

Razem: 118.50zł ( masakra - nie sądziłam, że tyle za dużo.. )

  • Biedronka:

Soraya Care Control - krem matujący - 6zł
Garnier Czysta Skóra - oczyszczający żel do mycia twarzy - 5zł

Razem : 11zł

Podsumowanie : 137zł..

Przekroczyłam i to nieźle.. :(  Pocieszające w tej sytuacji jest tylko to, że pościłam przez kilka ostatnich miesięcy zdrowo i oszczędzałam.. Ale z drugiej strony czy jest to usprawiedliwienie? Chyba nie..

Tak czy inaczej - na listopad wprowadzam całkowity ban.. Koniec kropka ;)

Miłego wieczoru :) 

P.S. Wiem że męczę ale mogłabym Was prosić o głos na moją recenzję? Szczegóły . 
Dziękuję :) 

13 komentarzy:

  1. Ale zawsze pocieszające jest to że masz troszkę zapasów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, jak pisałam posta.. Bo w sumie kupiłam takie produkty, które są na dłużej.. :)

      Usuń
  2. ja tez wprowadzam sobie ban na listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze też postanawiam mało kupować, a potem i tak popłynę :) Może faktycznie w listopadzie się uda i będę sięgać tylko po to, co mi się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam zamiar nic nie kupować, mam nadzieję że mi ten ban wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się w tym miesiącu ograniczałam, ale i tak wydałam dużo za dużo ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też przydała by mi się taka akcja ostatnio wydałam tyle kasy że szok :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na początku miesiąca najwazniejsze są paznokcie. Nakładam hybrydke i heja :) Szkoda ze w rossmanie semilaca nie maja :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam problemów z wydawaniem zbyt dużej ilości pieniędzy na kosmetyki, bo ostatnio kupuję jedynie waciki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę zaszalałaś :) Ja mam trochę większe limity w miesiącu ale na szczęście się mieszcze zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ale ile produktów kupiłaś i starczą na kilka miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam ; ) Od kilku msc mówię sobie, że oszczędzam i nie kupuję kolorówki, bo chcę zrobić większe zamówienie na święta i potestować to, czego w stacjonarnych drogeriach nie ma, ale tu coś tam coś i tyle z tego wychodzi ; )

    Trzymam kciuki za Twoje oszczędzanie i pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zobaczyłabym recenzje bazy pod cienie z Wibo, zastanawiam się nad kupnem : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam