czwartek, 6 października 2016

PROMOCJA W ROSSMANNIE ON-LINE

W Rossmannie w najlepsze trwa drugi etap promocji -49% na produkty kolorowe.

Dla przypomnienia harmonogram akcji:

I ja również dziś udałam się na małe zakupy. Co kopiłam we wpisie podsumowującym akcję już na dniach Wam przedstawię. czemu tak szybko? Z racji tego, że nie potrzebuję już nic więcej. Podkładów mam kilka, do tego kremy BB, rozświetlacze i bronzery, z którymi dopiero uczę się współpracować.. Być może skusiłabym się jeszcze na puder z Wibo, ale egzemplarz, który mam w użyciu wcale sie nie ma ku wykończeniu, więc zastanawiam sie czy jest sens kupować aż tak na zapas.. Chyba nie..

Ale nie o tym.. Chciałabym Wam przypomnieć wpis, który pojawił się TUTAJ. Przedstawiałam Wam w nim możliwość zakupów w Rossmannowym sklepie on-line, w którym również uwzględnione są rabaty -49%.

Co zyskujemy? Tyle, że nie musimy tłoczyć sie i przepychać przy szafach z kolorówką. Wielki plus, ponieważ w tych dniach te części Rossmanna, w których znajdują się szafy są niezwykle oblegane.
Ja dziś poszłam po pracy, około godziny 14.30, myślałam, że może akurat nie będzie wiele klientów wszak to godziny pracy i nauki jeszcze, ale w galerii w której pracuję sporo już klientów było..

Składając zamówienie przy poprzedniej akcji miałam takie pobożne marzenie, że przynajmniej w tym przypadku będę miała pewność, że dostanę produkty nie zmacane. Przy odbiorze zamówienia nawet podpytałam panią jak to w tym przypadku jest. Otrzymałam odpowiedź, że wyciągają z szuflad, natomiast jak jest naprawdę - nie wiadomo. Myślę, że to też wiele zależy od osoby kompletującej zamówienie - jednej sie będzie chciało przeszukać szufladę, innej niekoniecznie. Tego nie zmienimy.

Składając zamówienie też nie ma do końca pewności, że zamówiony produkt otrzymamy. Wszystko zależy od dostępności produktu w drogerii, w której wybierzemy odbiór. Z pustego to i Salomon nie naleje, jak nie ma w sklepie to i produktu nie otrzymamy.. Mnie zdarzyło sie tak już kilkakrotnie i co zrobić? Nie ma i już, trzeba się pogodzić.. Po złożeniu zamówienia po kilku godzinach warto sprawdzać maila, ponieważ w przypadku braku produktu drogeria prosi o potwierdzenie czy chcemy kontynuować bez danego braku czy nie..

Płacimy za zamówienie przelewem i w przypadku braku należność jest nam zwracana na konto.

Drogeria ma kilka godzin na skompletowanie zamówienia.. O możliwości odbioru dowiadujemy sie z maila/SMSa.

Później idziemy do wybranej drogerii odbieramy zamówienie i cieszymy się z wybranych produktów.



Miłych zakupów :)


4 komentarze:

  1. Na szczęście nie kuszą mnie promocje w Rossmannie, więc nie muszę się ani przepychać w sklepie, ani martwić że zamówione produkty będą zmacane lub niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupowałam tak nigdy. Z jednej strony to całkiem fajne bo nie trzeba stać w kolejkach a z drugiej to nie mamy pewności czy dany kosmetyk otrzymamy i czy nie będzie wymacany przez inne osoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często kupuję przez Internet ale kosmetyki wolę podotykać hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam