niedziela, 30 października 2016

PUSTAKI PAŹDZIERNIKA - CZYLI DENKO

Hej Kochani :)

Dzisiaj następny wpis z podsumowaniami minionego już praktycznie miesiąca czyli denko października.

Sporo ubyło ale tak jak widziałyście wczoraj wiele przybyło.. Jaki będzie bilans - to sie okaże jak jutro podsumuję budżet i rozliczę akcję "Przeżyć za 50zł".. Aż się boję.. ;)

Ale to dopiero jutro, dziś natomiast pożegnamy się i rozliczymy ze zużytymi produktami.. :)

Kremowe mydło Isana z wyciągiem z jeżyny. RECENZJA
Avon Clearskin oczyszczająca pianka do mycia twarzy przeciw wypryskom.RECENZJA
Garnier Skin Naturals Czysta Skóra płyn micelarny. RECENZJA

Isana Summer Feeling kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z jeżyn. RECENZJA
Bielenda peeling cukrowy do ciała magnolia+proteiny jedwabiu. RECENZJA
Cien sweetp peach - kremowy żel pod prysznic. 

Blue Delko żel do higieny intymnej Zielona Herbata. RECENZJA
Playboys Deo-Spray. Fajny spray, mocy, przyjemny zapach. Dobrze chroni. Ale nie urzekł mnie na tyle, żeby byl moim Must Have.
Nivea Silk Mousse - mus pod prysznic. RECENZJA

Syoss full hair 5 - odżywka zwiększająca objętość i gęstość. Moje włosy nie lubią sie z Syossem. Tak było w tym przypadku. Miałam wrażenie, że odzywka nie robi nic dobrego z włosami, dobrze że i złego też nie narobiła i nie namieszała. Poza tym użytkowanie tego opakowania to był dramat. Źle się wydobywa, dobrze że rozcięłam opakowanie, bo miałam wrażenie , że nic tam już nie ma. Po rozcięciu okazało się, że jest cala połowa. Plus za zapach. I tyle..
Avon AT szampon i odżywka z kolagenem lekka objętość. RECENZJA

Remover z lanoliną - płyn do usuwania masy żelowej i lakierów UV. Bardzo dobry, idealnie rozpuszcza i usuwa zarówno hybrydy jak i żele.
Isana Spray do włosów Volume Up. Któryś z kolei. Sa bardzo dobre, dobrze utrwalają, nie sklejają, łatwo sie wyczesują.
Isana Med krem do rąk Urea do skóry suchej i szorstkiej. RECENZJA
Avon Foot Works spray do stóp i obuwia z ochroną przeciwzapachową. Lubie tę serię Avonową do stóp. często bywa u mnie w użyciu.

Kulki z Avonu Pur Blanca i Little Black Dress. Jedne z lepszych jakie miałam. Dobrze chronią, ładnie pachną.
Wibo Fixing Powder. RECENZJA
Avon Anew Vitale - żel-krem na noc. RECENZJA

Woda utleniona - niezastąpiona w higienie jamy ustnej.
Marion Termo-ochrona serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Produkt całkiem niezły - świetnie nadaje się "pod prostownicę". Włosy są idealnie proste. Jedyne negatywne co zauważyłam to szybciej sie przetłuszczają.
Avon kredka do stylizacji brwi - wersja Blonde. Najlepsza kredka do "malowania" brwi jakie dotychczas miałam. Bardzo naturalna.

Pasty i żele do pielęgnacji jamy ustnej. Pamiętam, że obiecałam Wam wpis o chorobach przyzębia. Niestety moja wizyta u specjalisty została przełożona na listopad, wiec dalej nie wiem co u mnie słychać. Ale obiecuję - wpis będzie na pewno, bo to poważne sprawy są i trzeba się pilnować. O moim drugim po kosmetykach nałogu pisałam Wam TUTAJ

Dwie wody Avon Little Red Dress. Po Little Blach Dress moje "najulubieńsze" ;) Czemu dwie? Jedną w połowie zużytą gdzieś na wiosnę zgubiłam. I teraz sie znalazła w bagażniku - jak wyciągałam koło zapasowe.. Mam bekę z tego, że jakby nie "złapana guma" to pewnie szybko bym sie nie dowiedziała gdzie zgubiłam.  Tak więc są dwie puste buteleczki..

I to by było na tyle.. A jak u Was z zużyciami?

10 komentarzy:

  1. A co robisz z tą wodą utlenioną? Ja znam tylko sposób, żeby płukać nią gardło po rozcieńczeniu w wodzie, kiedy boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw "normalnie" myję pastą. Przepłukuję. I później na szczoteczkę trochę wody utlenionej i psikam trochę na dziąsło i tak myje. Pieni sie rewelacyjnie. Tylko na początku trochę szczypie - później można sie przyzwyczaić. No i wiadomo nawet jak będą mikroskopijne ranki to pojawi sie biały nalot jak to w przypadku działania wody utlenionej na każdą rankę.. Poleciła mi taki sposób dentystka ...

      Usuń
    2. ciekawe. Muszę wypróbować. Ja wodę utlenioną używam też do płukania uszu ;)

      Usuń
  2. Spore denko, hihi ja właśnie sobie zamówiłam te same perfumki z Avon mam nadzieję że będą się dobrze sprawdzać. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z Twoich produktów, ale mam ochotę na te musy z NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam niedawno tą kredkę do brwi ale w odcieniu delikatnej czerni, ale niestety u mnie się rozmazuje szybko, może z powodu tłustej cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarną bym sie bała.. Ale może dlatego że ja z natury mam bardzo jaśniutkie brwi.. Moja sie nie rozmazywała.. Świetnie sie trzymała..

      Usuń
  5. Lubię żele i mydła w płynie Isany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam