niedziela, 9 października 2016

ROSSMANNOWE ŁUPY

Witajcie Kochani :)

Dziś zapraszam Was na post podsumowujący zakupy w Rossmannie. I te "zwykłe" zakupy jak i te z obniżki -49%.

Zacznijmy od promocyjno-obniżkowych:


  • Miss Sporty mascara Pump Up Booster
  • Miss Sporty zestaw do makijażu brwi.


  • Wibo ElectricBlue eyeliner
  • Wibo bezbarwny żel utrwalający kształt brwi
  • Wibo baza pod cienie
  • Lovely jasnobrązowa mascara do brwi.


I zakupy "z półki";

  • Garnier "różowy" płyn micelarny.
  • Under 20 podkłąd - w cenie na do widzenia


  • Zapas żeli pod prysznic
A jak u Was z zakupami?

13 komentarzy:

  1. Isana plumeria bardzo mnie rozczarowała ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe produkty :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. tego zestawu z Miss Sporty u mnie nie było nigdzie.:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba przesadzilam z zakupami, ale mam teraz zapas na dobre kilka miesięcy. Kupiłam też ta bazę z wibo, ale na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zakupy ograniczone obecnie do zera :) Promocja w Rossmannie w ogóle mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak sprawdzi Ci się baza pod cienie z Wibo. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. We wrześniu zaszalałam z zakupami. Muszę je wkońcu pokazać na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam kiedyś ten płyn micelarny z garniera, bo zachwalany był przez wiele blogerek, ale u mnie nie sprawdził się w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałam kupić eyeliner z Wibo, ale przypomniało mi się, że mam jeszcze jeden w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tę paletkę od miss sporty do brwi, fajowa jest i ta cena! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli chodzi o tusze z miss sporty, to ja jestem wielką fanką ich nowej amskary 'studio lash designer' :) jest naprawde swietna, dawno nic nie dalo mi takiego efektu na rzęsach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam