niedziela, 16 października 2016

ROSSMANNOWE ZAKUPY CZ.2

Witajcie Kochani :)

Pisząc TEGO posta byłam święcie przekonana, że to wpis podsumowujący zakupy Rossmannowe w tej edycji rabatu -49%.

Jednak już po publikacji owego wpisu zauważyłam, że nie pokazałam Wam chyba najważniejszego produktu, na który sie "czaiłam" czyli palety Wibo GoNude Smoky Edition - tu miała być tylko aktualizacja.

Ale, że podczas malowania sie do pracy stwierdziłam, że pudru starczy mi jednak na niezbyt długi czas, wiec postanowiłam podejść jeszcze raz do drogerii. I oczywiście przepadłam...

Oto co kupiłam:


  • "Zapomniana" paleta Wibo GoNude Smoky Edition.



  • Lirene Fluid rozświetlający z witaminą duo C.
  • Wibo Diamond Skin sypki puder z kolagenem.
  • Wibo Star Glow kryjąco-rozświetlający puder w kulkach.
  • Wibo Fixing Powder - to mój hit. Pisałam o nim TUTAJ


I dodatkowo:



  • Nivelazione dezodorant do butów i stóp
  • Femfresh dezodorant do higieny intymnej.  Z serią Femfresh spotkałam się TUTAJ tylko z innym wariantem zapachowym, więc jestem ciekawa jak spisze się ten osobnik.


I to już na prawdę tyle. Więcej zakupów już nie planuję, poza tym promocja kończy sie chyba jutro, a ja jutro będę odsypiać nocną zmianę w pracy wiec bankowo sie nigdzie nie wybiorę.

Miłej niedzieli, bo pogodnej to chyba nie bardzo mogę życzyć.. U mnie pada, zimno.. Brrr...

10 komentarzy:

  1. U mnie z rossmana zakupów nie ma z promocji. Postanowiłam że zostawię swój portfel tak ciężkim jakim był i jest nadal :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupiłam tą paletkę i ta drugą z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tę paletę i ten puder sypki widzę że mamy tych samych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam wcześniej tego podkładu z Lirene

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam puder sypki Wibo. Da się go używać, ale nie jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko pomadkę z serii Provoke dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm nic z tego nie znam, nie miałam :) chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam