czwartek, 27 października 2016

SUCHY SZAMPON - SCHAUMA COTTON FRESH

Witajcie Kochani :)

Jakoś zwolenniczką suchych szamponów nie jestem, przynajmniej na dłuższą metę.. Raz na jakiś mega długi czas, w sytuacji bardzo kryzysowej - owszem - ale żeby tak ciągle.. Nie, to nie dla mnie..
Zdaję sobie sprawę, że ideą suchych szamponów nie jest zastąpienie normalnego, prawidłowego mycia, ale znam fanatyczki takich specyfików, które często-gęsto używają ich "zamiast"..

Dziś weźmiemy pod lupę suchy szampon Schaumy Cotton Fresh.



Co obiecuje nam producent:

Prosty i szybki w użyciu suchy szampon do włosów przetłuszczających się The Cotton Schauma Fresh Spray. Włosy natychmiast po użyciu są czyste, a efekt świeżości utrzymuje się do 48h. Formuła z bawełny i wyciągów aloesowych pozwala usunąć nadmiar tłuszczu. Jest bardzo łagodny dla skóry głowy, ponieważ nie zawiera silikonu. Aplikacja produktu jest to bardzo łatwa. Oprócz zapewnienia świeżości wzmacnia włosy i nadaje im połysk oraz miękkość.

Zalety:- zapewnia dodatkowy dzień świeżości,- bez silikonów,- do 48h efektu świeżości,- polecany nawet do włosów bardzo tłustych


I teraz moje trzy grosze :


  • faktycznie odświeża na kilka dobrych godzin - do pracy i z pracy ;)
  • lekko unosi u nasady
  • nie pozostawia białego nalotu na włosach - oczywiście trzeba go dokładnie wyczesać, 
  • na moich jasnych włosach jakoś też fajnie niweluje odrost - staje się on mniej widoczny
  • nie powoduje swędzenia skóry głowy
  • nie uczula, nie podrażnia skóry głowy
  • bardzo ładnie, świeżo pachnie
  • wygodne opakowanie - typowy spray
  • łatwo dostępny - Biedronka, Rossmann i markety
  • w miarę tani - ja zapłaciłam za niego 6zł w Biedronce


Jedyną sprawą, do której mogę się doczepić do wydajność - wyjątkowo szybko się skończył.. 

Miałyście? A może macie jakiś inny typ- hicior.. Zawsze dobrze mieć tego typu produkt w razie jakiejś "awarii" - wizyty teściowej np.. - żart :) 


6 komentarzy:

  1. Dla mnie suchy szampon to tylko Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suchy szampon to nie moja bajka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że taki "szampon" to nie szampon na codzień. Tego nie miałam.
    Jakiś czas temu miałam suchy szampon z Soyos i szczerze mówiąc się nie sprawdził, jego zapach był jak najtańszy płyn do naczyń : )
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam suchego szamponu choć miałam kilka awaryjnych sytuacji w których w sumie by mi się przydał "na już".. jednak na razie nie zbieram się do jego kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam gotowych suchych szamponów. Zawsze jako suchych szampon używam pudru dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam