piątek, 14 października 2016

SUNNY NAILS&GOLDEN ROSE - PAZNOKCIOWY DUET

Witajcie Kochani :)

Dziś znów wpis paznokciowy. Wykorzystuje czas, że moje paznokcie odpoczywają od hybryd więc trochę się takich wpisów w najbliższym czasie pojawi, zwłaszcza że mam zaległości i kilka (?) lakierów czeka w kolejce ;)

A więc dziś Sunny Nails o numerze 211 i Golden Rose Galaxy nr 34.

Sunny Nails miał być lakierem piaskowym, ale okazało się, że nie jest. Malowałam nim paznokcie przed pracą, wykończenie w ogóle mi nie odpowiadało, więc ... dodałam jeszcze brokat ( no bo co mogłabym dodać ratując "na szybko" manicure ).










Miłego dnia :)

9 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam