piątek, 18 listopada 2016

Anti-perspirant NIVEA PROTECT&CARE

Hej Kochani :)

Dziś nadszedł czas na moją opinię dotyczącą antyperspirantu w sprayu Nivea Protect&Care.



Najpierw zobaczymy co obiecuje nam producent:

Nowa linia NIVEA Protect&Care to połączenie 48-godzinnej ochrony antyperspirantu oraz delikatnych składników kremu Nivea. Skuteczność tego antyperspirantu to przede wszystkim długotrwała świeżość, która daje pełną ochronę przed patem w każdej sytuacji.To pierwszy antyperspirant, który zawiera składniki i ma przyjemny zapach kultowego kremu Nivea. NIVEA Protect&Care nie zawiera alkoholu. Dzięki temu antyperspirant nie podrażnia skóry, szczególnie tak delikatnej, jak ta pod pachami.


Z reguły jestem fanką kulek antypespiracyjnych. Czasem jednak nachodzi mnie ochota na zmianę i "przesiadam" się na spraye zapachowe. Czy w przypadku Nivei taka zamiana poszła na dobre?



Oczywiście, że tak. Co sądzę o produkcie:

  • pięknie pachnie, jest to zapach charakterystyczny dla serii Nivea, 
  • skutecznie chroni przed przykrym zapachem potu
  • faktycznie chroni bardzo długo - czy 48H to nie wiem, nie próbowałam tak długo, natomiast jest skuteczny przy pracy fizycznej - praca w sklepie
  • delikatny dla skóry - nawet po depilacji nie szczypie i nie podrażnia
  • nie brudzi ubrań
  • nie dusi przy psikaniu
  • opakowanie to typowy spray - żadnych problemów z psikaczem przy aplikacji
  • dodatkową opcją jest zamykanie - trzeba przekręcić górę opakowania
  • wydajny


Jednym słowem niezawodny. Miałyście? A może macie inny swój hit?



9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze antyperspirantów tej firmy. Obecnie mam sztyft Dove, ale nie polubiłam się z nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety jest problem z antyperspirantami. Mało który pomaga w 100%, ale szukam ideału. Też wolę te w kulce. Na pewno wypróbuję ten o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak, że najczęściej używam sztyftów, czasem mnie nachodzi na dezodoranty, a baaardzo rzadko, ale zdarza się sięgnąć po kulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tylko antyperspirantów. Nienawidzę kulek, ew. jeszcze w grę wchodzi sztyft :) zazwyczaj towarzyszy mi Garnier w różnych wersjach ale chciałabym też wypróbować coś innego może sięgnę po nieveę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentuje, ja lubię Adidas : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgodzę się z tym że nie brudzi ubrań bo zostawia biały nalot ;) Dla wielbicieli czerni może to być kłopotliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stosuję bloker z ziaji :) a ten ciekawy..
    Pozdrawiam, MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam