środa, 16 listopada 2016

BEBEAUTY BALI - ŻEL POD PRYSZNIC AWOKADO

Hej Kochani :)

Biedronka przyzwyczaiła nas już do tego, że ma w swojej ofercie wiele perełek kosmetycznych.
Dziś chciałabym Wam przedstawić następny mój hit. Tym razem żel pod prysznic. Recenzje żeli nie pojawiają się zbyt często na moim blogu - no chyba że któryś wyjątkowo mnie zachwyci.

Tak jest tym razem. Przedstawiam Wam zatem BeBeauty Bali żel pod prysznic Awokado: owoce egzotyczne, nasiona moreli.



Najpierw producent:

Poznaj niezwykłą przyjemność domowego SPA i korzystaj z dobrodziejstw wyjątkowych składników zawartych w naszym żelu pod prysznic. Ekstrakt z awokado doskonale regeneruje skórę, a nasiona moreli maja właściwości peelingujące. Poczuj jak minerały z wód termalnych oraz ekstrakt z owoców egzotycznych odżywiają i nawilżają Twoją skórę każdego dnia, pozostawiając ją w doskonałej kondycji.



I teraz ja o żelu sie wypowiem:


  • przede wszystkim przepięknie pachnie
  • bardzo dobrze myje i oczyszcza
  • leciutko smyra, ale nie jest to jakieś super uczucie peelingu - mnie to na co dzień wystarcza; peelingów takich "prawdziwych" używam co kilka dni, z reguły  co 3-4 dni
  • nie wysusza
  • nie podrażnia

  • dobrze sie pieni
  • z łatwością spłukuje
  • przyjemna, nie problematyczna żelowa konsystencja, w miarę gęsta - nie ucieka przy aplikacji
  • opakowanie - miękka plastikowa butla z zamykaniem na zatrzask - żadnych problemów podczas używania
  • w miarę tani - 4,99zł za pojemność 300 ml
  • dostępność - Biedronka



Jak dla mnie ok. Widziałam inne warianty zapachowe, chętnie kiedyś kupię i wypróbuję, ale na razie mam konkretny zapas żeli w domu ;)


11 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam wersję "Bali" i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej biedronce jeszcze nie ma tych żeli, a szkoda. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten żel - był ok, ale raczej drugi raz nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla samego zapachu, kupiłabym... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny żel jednak nie zawsze dostępny ;-( Najbardziej podoba mi się Japonia algi morskie ;-)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam