poniedziałek, 21 listopada 2016

HAIR PRO-TOX MASKA OD KALLOSA

Hej Kochani :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić bardzo fajną maskę od Kallosa a mianowocie Hair Pro-Tox.



Słowo od producenta:

Kallos Maska Pro-Tox dla włosów z keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym - specjalna formuła doskonale wbudowuje się w strukturę całych włosów oraz w unikalny sposób wzmacnia słabe, cienkie, suche i łamiące się włókna włosów. Zawartość panthenolu oraz oleju kokosowego i oliwkowego dogłębnie regeneruje i odżywia. Poz zastosowaniu włosy staną sie bardziej lśniące, jedwabiste w dotyku i łatwe w obsłudze. 


Kallosów przez moje włosy przewinęło się trochę. Jedne faktycznie robiły efekt wow, o innych wolałabym nie pamiętać. Hair Pro-Tox jest jedną z takich masek od Kallosa, które wiele dobrego zrobiły dla moich włosów i z którymi moje włosy bardzo się polubiły.


  • włosy są miękkie, wygładzone
  • nie puszą się - są bardzo zdyscyplinowane
  • łatwo się rozczesują 
  • bez problemu poddają się późniejszej stylizacji i układaniu
  • wydają się bardziej odżywione
  • nie obciąża włosów

  • nie przetłuszcza nadmiernie
  • nie podrażnia skóry głowy
  • ładnie pachnie
  • w moim przypadku duża pojemność wiec i wydajna
  • tania - ok 11 zł przy pojemności 1L
  • gęsta i nieproblematyczna konsystencja - nie ucieka, nie spływa
  • łatwo się aplikuje na włosy i bez problemów wypłukuje



Mnie, a raczej moim włosom bardzo podpasowała. Miałyście może? Jakie macie odczucia..

15 komentarzy:

  1. Też przerobiłam już kilka kallosów, ale tego jeszcze nie miałam.
    Czuję się skuszona Twoją recenzją, moje włosy właśnie tego potrzebują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo - każde włosy są inne i innych dobrodziejstw potrzebują. Spróbuj najpierw małą wersję :)

      Usuń
    2. to jest bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Stosowałam kilka masek tej firmy, ale żadna się u mnie nie sprawdziła. Nie mam ochoty sięgać po kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu wszystko podpasuje - widać Twoje włosy ich nie lubią :)

      Usuń
  3. Miałam już kilka Kallosów, jak na razie ulubioną wersją jest blueberry. Właśnie mi sie kończy, to może tym razem kupię Hair Pro-Tox :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam i kiedyś na pewno spróbuje :)

      Usuń
  4. Ja obecnie używam Joanny i mam jeszcze jej sporo. Kallosów nigdy nie próbowałam .

    OdpowiedzUsuń
  5. przyglądam się jej regularnie w drogerii natura. Jednak nie potrafi mnie skusić tak do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się przełożenie ilości do ceny

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna na listę :) muszę spróbować kiedyś!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam