czwartek, 3 listopada 2016

LIDLOWA MODA

Hej Kochani :)

Lidl przyzwyczaił nas już do tego, że w każdej niemal gazetce pojawiają się ubrania. Ja posiadam dwie piżamy i jestem bardzo zadowolona. Mam je od roku, a wyglądają jak nowe. Jakość bardzo dobra. Jak z innymi ubraniami - ciężko powiedzieć - ponieważ za każdym razem gdy bywam w Lidlu tego co sobie upatrzyłam w gazetce już nie ma... Faktem jest, że nie chodzę na otwarcie sklepu; działa to na zasadzie jak będzie i realnie sie spodoba to może kupię, jak nie będzie - przeżyję ten fakt w szczęśliwości...

Tak i w gazetce jest, która startuje dzisiaj. Jest sporo ubrań, tylko trzeba patrzeć na daty dostępności, ponieważ część jest od 03 listopada, a część od 07...







7 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiliśmy mężowi bluzę w Lidlu i jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są rzeczy dla dzieci, choć i dla siebie czasem coś znajdę. Mąż kupił też kurtkę i całkiem dobrze się nosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre ciuchy w Lidlu są mega fajne i tanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś kupiłam w lidlu buty i byłam mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ciuszki, ja ostatnio kupiłam sobie fajna piżamkę w super cenie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jedną bluzkę z lidla jest bardzo dobra jakościowo!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam