sobota, 19 listopada 2016

LIRENE FLUID ROZŚWIETLAJĄCY Z WITAMINĄ DUO C

Hej Kochani :)

Dawniej stawiałam na matową twarz. Jednak jakiś rok temu przestało mi zależeć na matowym wykończeniu i chętnie zaczęłam sięgać po rozświetlające podkłady.

A z podkładami, jak to z podkładami raz trafiamy na hit innym razem na niewypał.

Dziś zapraszam Was na prezentację jednego z takich, możemy powiedzieć śmiało, że hitów.



Lirene fluid rozświetlający z witaminą duo C - jest dziś bohaterem dnia. Z racji jasnej karnacji wybrałam kolor 01 czyli jasny.

Najpierw dowiemy się co napisał nam producent o produkcie na opakowaniu:

Fluid rozświetlający został stworzony z myślą o pielęgnacji oraz rozświetleniu skóry. Dzięki innowacyjnej recepturze zawierającej perłowy pigment, odżywia i nadaje cerze wygląd pełen blasku. Dwie formy witaminy C głęboko wnikają w naskórek hamując procesy starzenia i rewitalizując komórki skóry, a przy systematycznym stosowaniu wyrównują jej koloryt i rozjaśniają przebarwienia. Wosk pszczeli z witaminą E wzmacnia efekt nawilżenia pozostawiając na skórze delikatny film.


Już wielokrotnie pisałam, że jakiś wielkich problemów z cerą nie mam. Ot pojawi się się czasem jakiś bolący nieprzyjaciel, ale to raz na jakiś czas. Mega mocnego krycia nie potrzebuję wiec pewnie dlatego pewnie podpasował mi niesamowicie ten podkład.

Co więcej:

  • podkreśla i wyrównuje koloryt
  • cera jest naturalna i rozświetlona
  • ładnie wtapia się w skórę
  • nie pozostawia lepkiego filmu
  • czy nawilża - hmm ciężko powiedzieć, bo zawsze nakładam na krem, ale na pewno nie wysusza

  • nie uczula
  • nie zapycha
  • nie podkreśla suchych skórek i nie uwidacznia zmarszczek
  • jest trwały - u mnie trzyma się cały dzień w pracy; staram się po powrocie od razu zmywać makijaż, ale czasem zdarza się mu przetrzymać na twarzy małą popołudniową drzemkę - jak zapomnę o zmyciu

  • drobinki rozświetlające są ładnie wtopione i wszystko wygląda bardzo naturalnie
  • dosyć przystępna cena: półkowa w Rossmannie to około 13zł, ja dodatkowo kupiłam go na promocji -49%
  • dostępność Rossmann


Dla mnie jak najbardziej w porządku. Przy następnej promocji Rossmannowej na pewno skuszę się znowu.

14 komentarzy:

  1. OO a myślałam, że będzie bubel :D Fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusisz ;) bardzo lubię ich podkład no mask więc i ten chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go używać, a wydaje się być warty uwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Może spróbuję ;)
    Kto tam wie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu nie używam pokładów.

    OdpowiedzUsuń
  6. cena i opinia w sumie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś, tylko trochę kolorek nietrafiony był, ale latem idealnie się sprawdził gdy byłam trochę opalona. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. O ciekawy produkt, chyba też się na niego skuszę. Teraz stosuję kurację serum LIQ CC light. Poprawia stan mojej cery, więc mocne krycie nie będzie konieczne. Myślę, że będzie do mnie pasował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam