czwartek, 10 listopada 2016

MOJE CHCIEJSTWA Z ALIEXPRESS

Hej Kochani :)

Takiego wpisu u mnie nigdy nie było. Nigdy nie robiłam list zakupowych. Ale wczoraj przeglądając "Chińskie Allegro" ;) wpadło mi w oko kilka ( - naście ) produktów, które chętnie zobaczyłabym u siebie w domu.. Z gatunku różnych bo znalazły sie tak lakiery, zegarki i ozdoby do domu..

Oczywiście nie zamierzam ich kupić, ale zapraszam na wpis z produktami, które wyraźnie mi się spodobały..















Kupujecie często w tym serwisie?

11 komentarzy:

  1. Ja często kupuję tam ozdoby do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się drugi zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy lakiery są dobrej jakości :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś te chińskie sklepy nie budzą mojego zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na lakiery bym się skusiła ale poczekam aż dolar spadnie, bo teraz jest mega drogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery fairy glo polecam! Ja zawsze nimi maluję już na paznokieć pokryty hybrydą w tym docelowym kolorze ale no kolory mają boskie!
    No i cena:)
    Jak masz ochotę pokazywałam swoje nowości i też tam są nowości z aliexpress więc możesz zaglądnąć www.minilife.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery FairyGlo polecam bo są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Na alli przymierzam się na jakieś zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pierścionki, tylko ja mam większy rozm niż oferują :( zegarka szukam na bransolecie jak mi jakiś w oko wpadnie to zamówię :) no i znalazłam lakier holo i intensywnie nad nim myślę, bo hybryd nie używam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam