piątek, 11 listopada 2016

NA RATUNEK PAZNOKCIOM

Hej Kochani :)

Od jakiegoś czasu ( a ściślej mówiąc od powrotu do pracy po urlopie tydzień temu ) borykam się z problemami z paznokciami..

Połamały się, pokruszyły - masakra :)

Oprócz zażywania suplementów, które mają z założenia poprawić ich kondycję od wewnątrz organizmu ( Belissa i Zincas ) postanowiłam pomóc moim paznokciom od zewnątrz.

Przygotowałam im kurację olejkami.. Ale w związku z tum, że siedzenie z moczenie paznokci w miseczce szybko mogłoby mi się znudzić i szkoda by mi było bezczynnego czasu wymyślilam inny sposób..

Potrzebne nam będą:


  • Olejki : w moim przypadku Babydream i rycynowy.


  • Płatki kosmetyczne i folia :



  •  Miseczka i rękawiczki bawełniane ( ja wykorzystałam takie cieńsze zimowe)



Przystępujemy do działania :)


  • Mieszamy w miseczce olejki i zanurzamy w mieszance płatek:



  • Namoczony płatek dzielimy na pół i przykładamy do paznokcia:


  • Zawijamy w folię aluminiową. Czynność powtarzamy dla wszystkich paznokci:



  • A następnie zakładamy bawełnianą rękawiczkę. I "robimy" drugą rękę..


Ja lubię sobie zrobić taki zabieg na noc. Rękawiczka sprawia, że nie zgubię "opatrunków" z folii i płatków nasączonych olejkami. A w ciągu dnia spokojnie możemy się zająć sprawami nie związanymi z obecnością wody, np odkurzanie.

Mam nadzieje, że często robione takie zabiegi poprawią kondycję moich paznokci.. A może macie jakieś inne sposoby?

Więcej fajnych przepisów z różnej tematyki znajdziecie w portalu Kobiece Porady

14 komentarzy:

  1. Stosuję olejek rycynowy na paznokcie ale w inny sposób, wcierając go w paznokcie raz lub więcej dziennie. Takiego sposobu nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto kupić rękawiczki bawełniane? Albo takie klipsy plastkiwoe jak do ściągania paznokci hybrydowych? One są wielorazowe. Na ezebra chyba widziałam. Bo trochę szkoda folii.Ja na paznokcie stosuję serum Evree w pędzelku i terapię uderzeniową suplementem Revalid (zgodnie z zalecaniami z ulotki). Maluję paznokcie zwykłymi lakierami, ale zauważyłam, że odkąd używam pod lakier Protective Base z Maybelline kondycja moich paznokci bardzo się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie bawiłam się aż tak w pielęgnacje :P Przyznam, że patent bardzo mnie zaciekawił !

    OdpowiedzUsuń
  4. P.s Obserwuje bloga :) Mam nadzieję, że znajdę tutaj też inne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  5. No no powiem ze fajny patent, nie wpadłam na niego ;) Może i się sama na takowy skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje poaznokcie po zdjęciu hybrydy w domowym zaciszu były strasznie zniszczone. Musiałam je skrócić do zera, płytka była bardzo cienka, więc ja stosuję zawsze na takie problemy odżywkę z miss sporty a olejek taki jak Ty z BD, lub rycynę, cytrynę, balsamy i olejki do ciała przy których i paznokcie coś dostaną dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł. Mam ten olejek i nie wiem co z nim zrobić. To znaczy już wiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy polecam używać do brwi i rzęs.

      Ja ten pomysł stosuję na stopy. Zamiast folii aluminiowej używam zwykłej. Zmiękcza naskórek i sprawia, że skóra jest gładka.

      Usuń
  8. Bardzo fajny patent :) Często sięgam po bawełniane rękawiczki, ale zazwyczaj aplikuję pod nie grubą warstwę uniwersalnego kremu Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robię podobnie, to świetny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kiedyś tak zrobiłam i na paznokciach zagościły białe przebarwienia więc to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek rycynowy nawet sam potrafi działać cuda. Myślę że z połączeniem wacika, foli i rękawiczek dużo szybciej zadziała i będą lepsze efekty. Wypróbuję ten sposób gdy śchągnę hybrydę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł. Ja mam serum do paznokci które dobrze się sprawdza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam