wtorek, 15 listopada 2016

OCZYSZCZAMY TWARZ Z GARNIER SKIN NATURALS

Hej Kochani :)

Dziś dla odmiany zajmiemy się oczyszczaniem twarzy. Bohaterem wpisu będzie oczyszczający żel zwężający pory Garnier Skin Naturals Czysta Skóra.



Słów kilka od producenta:
Czy oczyszczający żel zwężający pory jest dla mnie? Tak, jeżeli masz cerę mieszaną lub tłustą ze skłonnością do powstawania niedoskonałości.
Czym sie wyróżnia?Formuła zawierająca ekstrakt z eukaliptusa, kwas salicylowy o właściwościach antybakteryjnych i oczyszczający cynk, znany z właściwości regulujących wydzielanie sebum, ma podwójne działanie:Usuwa zanieczyszczenia, aby oczyścić skórę.Zwęża pory i odświeża skórę.
Zauważalne efekty:Pozbawiona wszelkich zanieczyszczeń skóra jest czysta i świeża. Pory są widocznie zwężone.


I teraz ode mnie parę informacji.


  • Żel świetnie i wnikliwie oczyszcza, usuwa prawie całkowicie wągry i zaskórniki ( byłam mile zaskoczona kiedy koleżanka w pracy zapytała czym myję twarz, że mam tak świetnie oczyszczoną )
  • Nie wysusza i nie podrażnia skóry twarzy
  • Świetnie się pieni
  • Przyjemnie, odświeżająco pachnie
  • Gęsta, żelowa konsystencja
  • Tani - kupiłam go chyba za 6zł w Biedronce



Tyle z plusów, ale niestety i są minusy

  • Szczypie w oczy - trzeba omijać, ale jak tu omijać myjąc twarz ( a raczej spłukiwać pianę z twarzy)
  • Teoretycznie ma pompkę, ale albo w moim egzemplarzu trafił się feler, ale niestety pompka nie działa. Tzn działa ale trzeba się wybitnie namęczyć żeby coś wycisnąć, dlatego muszę sobie radzić jakoś inaczej czyli prawdopodobnie spada jego wydajność. 


Niby fajny, nieszkodliwy, trochę dobrego zrobił dla skóry mojej twarzy, ale po skończeniu raczej do niego nie wrócę. Jakoś to szczypanie w oczy i zepsuta pompka ( wiem, że to nie wina żelu tylko opakowania) trochę mnie zniechęciła..
Ale są podobno inne warianty więc chętnie spróbuję i przetestuję.

Miłego wieczorku :) 

8 komentarzy:

  1. Lubię produkty z Garniera. Tego żelu nie miałam. Jakoś nie przepadam za żelami oczyszczającymi, ponieważ wysuszają moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go już dość dawno temu i jedyne co pamiętam, to fakt, że miał dość mocny zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię jak kupię coś z pompką A ona nie działa .

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel do mycia który szczypie w oczy? odpada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że szczypie i pompka nie działa. Ja kiedyś kupiłam podkład z pompką która nie działała : /
    Nie miałam tego produktu, osobiście wolę żele z Lirene.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ze szczypie.. jednak ja bardzo lubie produkty garniera :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Unikam kosmetyków, które podrażniają oczy, a z Garniera już dawno nic nie miałam. Mam suchą skórę i wolę łagodne środki myjące do twarzy z naturalnymi składnikami. Odkąd takie wybieram, skóra wygląda znacznie lepiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie jestem skuszona :) lubię żele Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam