środa, 2 listopada 2016

PACHNIEMY Z APAR PERFUME - MOJA OPINIA

Hej Kochani :)

Jakiś czas temu otrzymałam od sklepu internetowego Apar Perfume zapachy do przetestowania. Sklep ten oferuje nam zapachy będące odpowiednikami perfum z wyższych półek. Psikałam, wąchałam, myślałam ;) i zaraz Wam przedstawię moje wnioski..


Przejdźmy do zapachów, którymi ostatnio pachniałam.. :)

Na pierwszy rzut weźmiemy F034 czyli zapach inspirowany Chanel No5*.
Zapach zamknięty w eleganckim flakoniku - u mnie jest to pojemność 50ml.




Legendarny perfum, podkreślający elegancję i wyrafinowanie. Symbol kobiecego uroku, który olśniewa wszystkich dookoła. Powstał dzięki połączeniu neroli, cytryny, jaśminu, irysu, lilii, róży, wanilii, drzewa sandałowego, mchu i piżmy co czyni go niezapomnianym.



Typdelikatny kwiatowy
Nuta zapachowaylang-ylang, neroli, jaśmin, irys, róża, amber, vetiver, drzewo sandałowe


Po pierwszym "psiknieciu" stwierdziłam, że to niestety nie mój zapach. Drażnił mnie i wbrew pozorom wydawał mi się zbyt ciężki. Na pewno jak dla mnie jest to zapach na wieczór.. Pomimo, iż określany jest jako delikatny kwiatowy - ja wyczuwam bardziej zapachy drzewa sandałowego i piżma. I prawdopodobnie to ten aspekt, który czyni go dla mnie zbyt ciężkim.. Może.. A może po prostu każdy z nas inaczej odbiera zapachy.. Niestety w miarę uwalniania sie zapachu dalej nie mogłam sie do niego przekonać.. 

Drugim zapachem, który weźmiemy na tapetę jest F200 czyli zapach inspirowany  Versace Bright Crystal. W tym przypadku pojemność 20ml, więc i buteleczka inna. Flakonik zwykły, prosty, ale zapach, który skrywa w sobie zupełnie mnie zauroczył. Takie właśnie zapachy to ja uwielbiam.


Zapach letnich kwiatów, którego używać można przez cały rok, przypominać Ci będzie ciepłe, romantyczne wieczory. Zapach Bright Crystal jest to esencja kobiecości i zmysłowości.

Cechy
Typkwiatowy
Nuta zapachowagranat, yuzu, magnolia, piwonia, lotos, ambra, piżmo, mahoń, bursztyn, akord lodowy

Jest to świeży zapach, faktycznie niezwykle kobiecy i zmysłowy. Słodki ale i bez przesady. Dla mnie na każdą okazję. Pokochałam go od pierwszego psikniecia.. 



Oprócz pojemności 50ml i 20ml sklep Apar Perfume oferuje nam testery z atomizerem o pojemności 2,4ml. Fajna opcja ponieważ można powąchać, przetestować zapach bez konieczności kupowania pełnowymiarowego flakonu. 



F100 - Zapach inspirowany Gucci Guilty Black.

Intensywny, hipnotyzujący i niesamowicie uwodzicielski zapach. Śmiała kompozycja, idealnie pasująca do kobiety poszukującej ryzyka, emocji i nowych wyzwań.
Cechy
Typorientalno-kwiatowy
Nuta zapachowaczerwone owoce, różowy pieprz, lilia, fiołek, brzoskwinia, malina, bursztyn, paczula
F215 - Zapach inspirowany Yves Saint Laurent



Ekskluzywny zapach dla kobiet, który symbolizuje elegancję, tajemniczość i pasję. Kobieta, używająca tych perfum jest oryginalna i wyrafinowana. Gdziekolwiek się pojawi pozostawia po sobie wyjątkowe wrażenie.
Cechy
Typdrzewny
Nuta zapachowaczarna porzeczka, zielona nuta, bergamotka, jaśmin, konwalia, drzewo sandałowe, fasola tonka, wanilia, cedr
F112 - Zapach inspirowany Guerlain L`Instant Magic
Lekkie i słodkie perfumy z kategorii kwiatowo-drzewnej. Zapach, który oczaruje wszystkie Twoje zmysły. Doskonale dopasowany do każdej kobiety, która chętnie znajduje się w centrum uwagi, a pomimo tego wciąż pozostaje tajemnicza i zmysłowa.
Cechy
Typkwiatowo-drzewny
Nuta zapachowabergamotka, róża, frezja, drzewo sandałowe, migdały, piżmo, cedr
F096 - zapach inspirowany Givenchy Amarige

Niezwykle delikatna i sentymentalna, a jednocześnie figlarna i wesoła esencja prawdziwej kobiecości. Perfumy dedykowane dla pań ceniących elegancję i finezyjność. Połączenie soczystych, egzotycznych owoców, delikatnej esencji kwiatowej oraz egzotycznych drzew wraz ze słodką wanilią. 
Cechy
Typkwiatowy
Nuta zapachowafiołek, brzoskwinia, neroli, kwiat pomarańczy, śliwka, mandarynka, brazylijskie drzewo różane, róża, robinia akacjowa, gardenia, jaśmin, orchidea, ylang-ylang, czerwone owoce, tuberoza, mimoza, czarna porzeczka, goździk ogrodowy, liście czarnej porzeczki, wanilia, piżmo, fasola tonka, bursztyn, drzewo sandałowe, cedr, nuty drzewne
Co do trwałości: jak na zamienniki utrzymują się wyjątkowo długo. Ja czuje zapach jeszcze po ok 4-5 godzinach..Ale i tak w wolnej chwili ( np w pracy ) lubię się "dopsikać".. :)

Kochane moje czytelniczki :) Jeżeli chciałybyście wypróbować zapachy sklepu internetowego Apar Perfume KLIK KLIK, sklep przygotował dla Was ciekawą ofertę. 

Na hasło BabskimOkiem  macie możliwość zamówienia bezpłatnej buteleczki perfum o pojemności 2,4ml dostarczonej bezpłatną przesyłką. Oczywiście dodatkowo podczas zamawiania bezpłatnych perfumek możecie do zamówienia dołączyć dowolne produkty, które chcielibyście zamówić. wysyłka w dalszym ciągu pozostaje bezpłatna.

Zapraszam w imieniu swoim i sklepu :) 

5 komentarzy:

  1. A jak z trwałością bo może bym sobie zamówiła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość niezła.. zresztą przy tej ofercie sklepu - nic nie tracisz przy zamówieniu testerka :)

      Usuń
  2. A co byś poleciła takiego na codzień lekkiego bo chcę sobie zamówić pełnowartościowy produkt .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych, które ja otrzymałam F200 pachnie pięknie :) Ale wiadomo, każdy nos jest inny :)

      Usuń
  3. F200 mnie zaciekawił po opisie, chyba skuszę się na próbkę a jak się i spodoba to może na urodziny sobie zrobię prezent : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam