poniedziałek, 28 listopada 2016

PODSUMOWANIE AKCJI "PRZEŻYĆ MIESIĄC ZA 50 ZŁ"

Hej Kochani :)

Wprawdzie do końca miesiąca jeszcze 2 dni ale ja już śmiało mogę podsumować moje zakupy i podliczyć się w akcji. Zakupów już nie planuję, nawet na jutrzejszej akcji Dnia Darmowej Dostawy (szczegóły ).

Miesiąc temu po maksymalnym przekroczeniu stawki dałam sobie bana na listopadowe zakupy. Nie mogę powiedzieć, że wytrzymałam i powstrzymałam się od zakupów. Ale moje zakupowe grzeszki są niewielkie.

Zapraszam do podsumowania:


  • Mrs. Potter`s - balsam do włosów "świeżość i lekkość" . Kupiony w Biedronce za 4zł
  • Isana mydło w płynie o zapachu czerwonego jabłka i karmelu . Rossmann - 3,50zł



  • Palette farba A10 ultrapopielaty blond. Biedronka: 7,50zł
  • BeBeauty Maroko - żel pod prysznic. Biedronka : 4zł


Razem : 19zł.

Mega 👍 Jestem super zadowolona 😃😃

11 komentarzy:

  1. naprawdę bardzo się powstrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam to mydełko jabłkowe ale jeszcze nie sprawdzałam jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio kupiłam to mydełko, cudownie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo mydełko w płynie pewnie pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to nowe - zimowe mydło z isany pachnie bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam