niedziela, 6 listopada 2016

SENSIQUE COLOR SALOMON

Hej Kochani :)

Ale dziś okropna niedziela była. W sumie to nawet cieszę się, że spędziłam ją w pracy bo wyjść gdziekolwiek nie było szans. Tylko spędzić ten deszczowy dzień pod cieplutką kołderką.

A jakoś trzeba sobie urozmaicić okropną pogodę, wiec zapraszam Was na prezentację lakieru od Sensique Color. Jest to taki lekko rozbielony pomarańcz, nazwany Salomon i  oznaczony numerem 154.

Kolor sam w sobie może i butelce wydaje sie fajny, ale już na paznokciach nie do końca. Dlatego został "ochrzczony" Golden Rose Galaxy nr 29.











3 komentarze:

  1. ojaaa widać, że jestem nie na czasie bo nawet nie wiedziałam że Sensique ma nowe buteleczki ;p całkiem fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek faktycznie troszkę różni się od koloru w buteleczce. Mimo wszytko fajnie się prezentuje. Sama mam kilka lakierów marki Sensique, może nie należą do najlepszych ale jak dla mnie przynajmniej szybko wysychają : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam