sobota, 12 listopada 2016

URODZINY BLOGA

Hej Kochani :)

Równo 5 lat temu - a z archiwum bloga widzę, że to też była sobota - ukazał się mój pierwszy post na blogu i tym samym pojawiłam się w blogosferze..

Jak teraz spojrzę na stare wpisy z tamtego okresu to najchętniej bym je usunęła - masakra jedna, a zdjęcia koszmar :) Ale nie usunę ich bo to niejako moja historia :)

Jednak z czasem dało się zauważyć ewolucję i samych wpisów jak i fotek obrazujących tematy, o których pisałam.. Może i zdjęcia nie są rewelacyjne, ale są jak na moje umiejętności całkiem niezłe, szczególnie, że są to fotki realne absolutnie nie obrabiane w żadnych programach graficznych; są jak "zejdą" z aparatu dodaje jedynie podpis z adresem bloga ...

Blog na początku miał inną nazwę. Debiut odbył sie pod nazwą kolorowe czary-mary. Po chyba dwóch latach postanowiłam zmienić na nazwę aktualną.I to było bardzo dobre posunięcie.  Być może przede mną przejście na własną domenę, ale nie wiem do końca czy chcę i czy jest mi to potrzebne :)

I aż dziw, że patrząc na mój słomiany zapał i szybkie zniechęcanie się - że moje blogowanie trwa do dziś :)

Jednak tak naprawdę blog to Wy, moi czytelnicy, bo prawda jest taka, że jakby nikt tutaj nie zaglądał to raczej nie miałabym motywacji, żeby cokolwiek tu się działo :)

Dziękuję Wam, że jesteście :) Mam nadzieję, że jeszcze sporo wpisów przed nami :) 

Sobie i Wam życzę wszystkiego dobrego, samych twórczych wpisów ;)

Miłego dnia Wam życzę, a ja lecę na cały dzień do pracy ...

12 komentarzy:

  1. gratulacje :) i oby tak dalej Kochana !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala, bardzo Ci gratuluję urodzin bloga :) Życzę kolejnych latek pełnych przyjemności i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam