środa, 9 listopada 2016

WYPRZEEDAŻE NA ALIEXPRESS

Hej Kochani :)

W piątek 11 listopada na Aliexpress mają trwać wyprzedaże...



Normalnie by mnie to pewnie nie ruszyło, ale wczoraj udało mi sie dokonać pierwszego zakupu..
Po nieudanym zakupie ubrań w jakimś sklepie wystrzegałam sie zakupów z Azji jak ognia.
Poza tym miałam problemy z "rozkminieniem" jak płacić...

Ale wczoraj sie przełamałam i kupiłam mój pierwszy chiński lakier hybrydowy.. Zobaczymy za paredziesiąt dni co to przyjdzie...

Wprawdzie mam solidnego bana na zakupy, ale ofertę chińskich sklepów z Aliexpress przejrzę chętnie...

Kupujecie coś na tym portalu? A może coś polecicie?


5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie ogarniam jak robić zakupy na tej stronie dlatego wolę klasyczne allegro;) choć oferty mają naprawdę ciekawe i o wiele taniej to jednak dla mnie to czarna magia;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem mam ochotę coś kupić z tej strony, głównie jakieś dodatki do domu bądź pędzle. Słyszałam że niektóre są bardzo dobre. Ale jakoś nie mogę się przekonać do zakupów z tej strony, chodź nie powiem bo kusi i to bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dopiero przymierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiałam już kilka rzeczy na tej stronie. Najbardziej jestem zadowolona z pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam alie :) polecam hybrydy elite ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam