niedziela, 13 listopada 2016

WZNOWIENIE PROMOCJI NA APAR PERFUME

Hej Kochani :)

Pamiętacie moją recenzję zapachów ze sklepu internetowego Apar Perfume ?

Na końcu wpisu pisałam Wam o promocji, którą przygotował sklep.
Otóż na hasło BabskimOkiem  była możliwość zamówienia bezpłatnej buteleczki perfum o pojemności 2,4ml dostarczonej bezpłatną przesyłką. Oczywiście dodatkowo podczas zamawiania bezpłatnych perfumek można było do zamówienia dołączyć dowolne produkty, które chcielibyście zamówić. Wysyłka w dalszym ciągu pozostawała bezpłatna.



I otóż dostałam informację z Apar Perfume, że promocja została wznowiona. Promocja trwać będzie do 30.11. lub do wyczerpania zapasów.

Hasło bez zmian: BabskimOkiem.

Poniżej przedstawiam Wam ściągawkę dotyczącą damskich zapachów być może ułatwi Wam wybór.



Przypominam, że promocja bezpłatnej buteleczki dotyczy pojemności  2,4 ml. Dowolne produkty o innych pojemnościach w dalszym ciągu można dokładać do zamówienia i wysyłka bez zmian pozostaje bezpłatna.

Poniżej instrukcja zamówienia:



Zapraszam w imieniu swoim i sklepu..

Miłej niedzieli :)

P.S. U mnie słoneczko piękne za oknem :)

1 komentarz:

  1. nie słyszałam o tej firmie, chętnie zamówię :)

    aktualnie prowadzę konkurs, zapraszam do wzięcia udziału u mnie na blogu w którym rozdaję kilka fajnych kosmetyków :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam