wtorek, 29 listopada 2016

ZUŻYCIA LISTOPADA

Hej Kochani :)

Jutro Andrzejki - gdzieś zamierzacie się bawić? A skoro Andrzejki to i koniec miesiąca. A skoro koniec miesiąca to i czas na projekt denko, czyli podsumowanie zużyć minionego miesiąca.

Zapraszam :)


  • ISANA żele pod prysznic: Limonka&Bazylia oraz Marakuja&Kokos - dwa fajne, przyjemne zapachy. Dobrze myją, szkód ze skórą nie robią.
  • CIEN pianka do włosów z LidlaRECENZJA



  • Nivelazione dezodorant do butów i stóp. Jeden z lepszych dezodorantów do stóp jakie miałam przyjemność używać.
  • Dentalux płyn do płukania jamy ustnej. Taki sobie. Skończył w irygatorze
  • Eludril - płyn do płykania jamy ustnej. Najlepszy z najlepszych.



  • Avon AT Smooth as Silk szampon "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia. Cieszę się, że miałam taki super produkt w zapasach. Faktyczny efekt wow, idealnie wygładza, wlosy są miekkie, delikatne a przy tym niezwykle zdyscyplinowane i podatne na układanie.
  • Nivea Protect&Care - spray antyperspiracyjny. RECENZJA
  • Isana żel pod prysznic Plumeria. Dzialanie świetne, ale zapach taki sobie.



  • Wibo Panoramic Lashes Shine&Volume - mascara wzbogacona w otręby ryżu i pantenol oraz składniki stymulujące wzrost rzęs i zapobiegające ich wypadaniu. Świetna mascara, dobrze wydłuża, idealnie czarny kolor.
  • Avon Incandessence - dezodorant w kulce. Kulki z Avonu są moimi ulubionymi.
  • Apar Perfume F200. RECENZJA
  • Intimea - emulsja do higieny intymnej. Któż nie zna tego specyfiku z Biedronki.



  • Avon Naturals Body Care - balsam do ciała Marakuja&Peonia. Przepięknie pachnie, fajnie działa, ale wydobycie go z tej butelki z twardego plastiku.
  • Bingo Spa cynamonowe masło shea z jedwabiem. Dobrze nawilża, pięknie pachnie. Jednym słowem świetne, szkoda tylko, że w trybie pilnym musiałam zużywać - niestety za niedługo uległby przeterminowaniu.
  • Lirene fluid rozświetlający z witaminą duoC. RECENZJA
  • Belissa Intense. Dobry suplement, pomógł mi w walce z łamiącymi sie i kruszącymi paznokciami.



  • BeBeauty chusteczki do demakijażu.
  • Nivea chusteczki oczyszczające
Nie przepadam za tego typu produktami. Jednak jak już pojawiły sie u mnie w kosmetyczce to zostały przetestowane. Jednak nie mogę powiedzieć, żeby były moimi 'must have'.



  • Mój drugi nałóg czyli produkty do pielęgnacji jamy ustnej


  • Maseczki Avon Planet Spa uwielbiam, ale niekoniecznie te typu peel-off. W tym przypadku cieszę się, że się skończyły.


Sporo tego wyszło. Bardzo mnie to cieszy :) A jak u Was ze zdenkowanymi produktami?

8 komentarzy:

  1. Eludril - miałam, też polecam:) Odkąd skończyłam go używać problemy z dziąsłami zniknęły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten balsam z Avonu :) Ładnie pachniał.
    Pozdrawiam i zapraszam na świąteczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żele Isany i pastę Lacalut :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie denek bardzo dużo, niestety wszystkie wyrzucone przed założeniem bloga także na swoje pierwsze denko poczekam do końca grudnia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żele Isany i kilka maseczek Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam