poniedziałek, 19 grudnia 2016

AA MAKE UP - PODKŁAD SATYNOWY BLASK

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam na recenzję podkładu "Satynowy Blask" od AA.



Najpierw producent:
Satynowy podkład dodaje cerze blasku i przywraca jej zdrowy koloryt, jednocześnie zapewniając idealne nawilżenie i gładkość. Idealnie dopasowuje się  do odcienia skóry, zapewniając nieskazitelny makijaż bez efektu maski.


I teraz ja - krótko i w punktach, bez zbędnych elaboratów:


  • idealnie stapia się ze skórą, wybrałam najjaśniejszy No1 i jest idealny
  • świetnie się rozprowadza
  • bardzo przyjazna konsystencja, która ułatwia rozprowadzanie
  • nadaje skórze zdrowy koloryt
  • wyrównuje i maskuje niedoskonałości
  • cera jest gładka

  • nie pozostawia lepkiej warstwy
  • nie wysusza i nie uczula
  • nie podrażnia i nie zapycha
  • nie podkreśla suchych skórek i drobnych zmarszczek
  • nie tworzy efektu maski
  • daje fajne, satynowe wykończenie
  • nie ciemnieje ani po nałożeniu ani w ciągu dnia

  • opakowanie - elegancka butelka z ciekawie zakamuflowanym zamykaniem
  • niestety nie wiemy ile nam produktu jeszcze zostało,


Jakby ktoś się chciał skusić - w sklepie on-line AA możecie go kupić w wyprzedażowej, wyjątkowo niskiej cenie :)

11 komentarzy:

  1. Cena bardzo zachęcająca bo tylko 4,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ten podkład nie kusi mnie tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że nie podkreśla suchych skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pewnie nie znajdę koloru ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z AA chyba z 4 podkłady i na pewno na 5 się nie skuszę, bo kolory wypadają bardzo ciemne i jeszcze ciemnieją w ciągu dnia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy tym tego nie zauważyłam :)

      Usuń
    2. Ja tego przy tym nie zauważyłam - sorry za błąd.. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam