czwartek, 1 grudnia 2016

CO NOWEGO W LISTOPADZIE

Hej Kochani :)

Listopad się już skończył. Czas na podsumowanie nowości, które sie u mnie pojawiły.

Zapraszam :)

Współpraca z marką Dermiss:



W przesyłce znalazły się:
  • 01 Nutri Cleansing kremowy olejek do demakijażu twarzy i oczu
  • 02 Ideal Balancer nawilżający płyn micelarny do twarzy i oczu
  • 03 Soft Exfoliation progresywny żel złuszczający z kwasem szikimowym
  • 04 Neuro Lifting aktywny krem liftingujący
  • 06 Age Managment serum przeciwzmarszczkowe do twarzy i pod oczy

Zakupy - zarówno Biedronka jak i Rossmann:



  • Mrs. Potter`s - balsam do włosów "świeżość i lekkość" . Kupiony w Biedronce za 4zł
  • Isana mydło w płynie o zapachu czerwonego jabłka i karmelu . Rossmann - 3,50zł
  • Palette farba A10 ultrapopielaty blond. Biedronka: 7,50zł
  • BeBeauty Maroko - żel pod prysznic. Biedronka : 4zł

Z całości jedynie znam i wiem na co stać farbę Palette bo już kilkakrotnie odświeżałam nią balejaż.
Co do reszty - dla mnie nowości, co mnie bardzo cieszy 😎.

Miłego wieczoru 😀

6 komentarzy:

  1. Czekam na opinię innych produktów :)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje współpracy, kosmetyki z tej paczki bardzo mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko z Isany jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko jabłko z carmelem kupiłam wczoraj i jest super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam