sobota, 17 grudnia 2016

COŚ DLA OKULARNIC

Witajcie Kochani :)

Dziś post z przeznaczeniem dla okularnic ale będzie pomocny również dla innych. Bo kto z nas nie ma w domu telewizora z ekranem LCD czy plazmy, juz o telefonach z ekranem dotykowym nie wspominając.

Ale wracając do okularów. Od jakiegoś czasu wróciłam do okularów i oczywiście zaczęły sie problemy z upapranymi szkłami. W pracy ciężko by zadbać o to by były idealnie wyczyszczone - kurzy się i jest tak sobie - jak to w skupisku ludzi, wszak to centrum handlowe. A ja dostaje szału jak "widzę", że coś mam na szkłach.

Ale całkiem niedawno został mi polecony Okulan - płyn do czyszczenia okularów w sprayu.



Co producent:

Specjalny środek do czyszczenia do optyki: okulary ( szczególnie do szkieł plastik plastikowych, również z antyrefleksem), monitory ( TFT, LCD, plasmy ), CD, DVD, lustra. Nanieść na powierzchnię, pozostawić na parę sekund, następnie wytrzeć za pomoca miękkiej chusteczki.Dla biżuterii: nalać środek do czyszczenia do naczynia, biżuterię zanurzyć do koncentratu i pozostawić na 30 minut.Właściwości:
  • antystatyczny
  • przeciw mgielny
  • usuwający tłuszcz
  • na bazie produktów biologicznych


Jeżeli szukacie czegoś co świetnie czyści soczewki okularowe - bo na tym będę się skupiać - to jest to produkt idealny. Nie tylko usuwa wszelkie zanieczyszczenia ze szkieł, ale przede wszystkim na bardzo długo tę czystość mamy zachowaną. I jakby coś się zabrudziło - wystarczy przetrzeć i już po brudzie. A wcześniej miałam wrażenie rozmazanych, upapranych szkieł, które ciężko było domyć.
Teraz mam problem z głowy na długi, długi czas..




Gdzie kupić: internet, stoiska optyczne, Auchan.
Cena: 20zł.
Wydajność: wystarczy jeden "psik" , odczekujemy kilka sekund i wycieramy chusteczką - wystarczy raz na dzień, dwa dni. Później tylko polerujemy.


8 komentarzy:

  1. idealny dla mnie - od 4 lat noszę okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę jednorazowe chusteczki - mniej do noszenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go w torebce nie noszę.. Wystarczy raz rano popsikać - i później nawet zwykła chusteczka daje radę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam