wtorek, 20 grudnia 2016

ISAE - BIEDRONKOWA KULKA ANTYPERSPIRACYJNA

Hej Kochani :)

Dziś będzie o produkcie, który mnie zadziwił zarówno ceną jak i funkcjonowaniem.

Jeżeli chodzi o ochronę przed poceniem tu nie ma możliwości żeby coś nie wyszło, nie sprawdziło się.. Ma działać i koniec. Pracuję wśród ludzi, wiec ta ochrona musi być na 200%.
Wszelkie dezodoranty, kulki czy sztyfty marki własnej z reguły omijałam szerokim łukiem, jakoś si ę zawsze obawiałam, że niska cena przekłada sie na niską jakość.

Kiedyś podczas zakupów w Biedronce postanowiłam zaryzykować i kupiłam kulkę antyperspiracyjną marki ISAE -3,50zł - prawie nic nie tracę a zobaczymy co to jest i z czym to sie je..



Oczywiście pierwsze próby i testy odbyły się w czasie dni wolnych w pracy - żeby wtopy nie było. Może i jakby sie nie sprawdziło zawsze mam dodatkową kulkę w szafce w pracy, wiec odświeżenie było by na szybko..



W domu, w czasie typowych prac domowych ( ale w okresie przedświątecznym bardziej intensywnych) sprawdził się, wiec ze spokojem zaczęłam używać do pracy.

I cóż ode mnie:
Sprawdza się, faktycznie chroni przed nieprzyjemnymi niespodziankami ze strony potu. Czas 48H przyjęłabym z przymróżeniem oka ale 8-10H wytrzymuje bez zarzutu. Ja i tak mam zwyczaj w pracy, że jak jestem na przerwie to dokonuje odświeżenia się, więc czuję się chroniona na 100%. Co ważne, nie podrażnia dodatkowo skóry po depilacji, nie uczula.



Dla mnie ok. Za tę cenę może być. Są jeszcze spraye, więc chętnie wypróbuje inne warianty - jakby co wiele nie stracę :)




14 komentarzy:

  1. Dawno w biedronce nie byłam muszę się przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wole spraye od kulek. Może jednak się skuszę na tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupuję produktów stricte biedronowych, jakoś mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawilas tym antyperspirantem :) nigdy nie zwróciłam uwagi w biedronce na ten produkt, ale za te cenę chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już widziałam wcześniej, ale jakoś tak omijałam szerokim łukiem :)

      Usuń
  5. Taniutki, więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Unikam marek własnych przy kosmetykach. Ostatnio z ciekawości wzięłam jedną z odżywek do włosów BeBeauty i naprawdę miło się zaskoczyłam.
    Może i na ten produkt się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam