wtorek, 27 grudnia 2016

TOŁPA GREEN CELLULIT ANTYCELLUITOWY KREM-ŻEL WYGŁADZAJĄCY

Hej Kochani :)

Dziś na tapetę weźmiemy antycellulitowy krem-żel wygładzający  Tołpa Green Cellulit. Ma on za zadanie wspomóc redukcję cellulitu, wygładzić nierówności i wygładzić. Jest to produkt hypoalergiczny.
Ma zastosowanie dla skóry wrażliwej z objawami cellulitu. Zawiera roślinne składniki takie jak: werbena, goździkowiec i czarny bez.



Z informacji od producenta:






Skład:



I co ja mam do powiedzenia?

  • dobrze nawilża
  • faktycznie wygładza
  • czy napina i wspomaga redukcje cellulitu? - nie przesadzajmy bez diety i ćwiczeń tego nie osiągniemy, wiec i sam krem tez nie da rady, wiec odpowiedź brzmi - solo na pewno nie
  • pięknie pachnie
  • szybko się wchłania
  • nie lepi się
  • nie tworzy jakiejś nie przyjemnej warstwy
  • nie chłodzi ani też nie grzeje
  • konsystencja w miarę przyjemna dla aplikacji, świetnie sie rozsmarowuje, nie ucieka, nie przelewa przez palce

  • opakowanie - miękka tuba, z łatwością wyciśniemy z niej produkt do ostatniej kropli
  • wydajność - całkiem niezła, miałam już mniej wydajne produkty tego typu
  • dostępność - kupowałam swój egzemplarz w Biedronce, ale wydaje mi się, że widziałam w Auchan
  • cena - około 15-18 zł ( nie pamiętam dokładnie )


Podsumowując : nie oczekuję zbyt wiele od tego typu produktów. Jeżeli tylko bardzo dobrze nawilżają i wygładzają - już dla mnie jest ok. Tak jest w tym przypadku. Bardzo też mi przypadła do gustu neutralność jeżeli chodzi o fakt, że nie grzeje ani nie chłodzi - dla mnie takie aspekty są bez znaczenia. Było to w ogóle pierwsze spotkanie z jakimkolwiek kosmetykiem Tołpy - wypadło ok, więc z chętnie wypróbuje jakieś inne produkty tej marki.

8 komentarzy:

  1. Ja również nie lubię tych efektów chłodzenia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ani efektu chłodzenia ani rozgrzewania może nie być.. :)

      Usuń
  2. Tołpa ma bardzo przyjemne produkty - sama kiedyś używałam ich w sporej ilości. Ja akurat żeli na cellulit nie używam - wolę zainwestować w dobrze nawilżający balsam o boskim zapachu. :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie miałam ale bardzo polecam czy też inne kremy oraz płyn mineralny : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam