sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie akcji "oszczędzanie"

Na początku miesiąca podjęłam wyzwanie, że uda mi się powstrzymać od nadprogramowych zakupów.
Zalążkiem akcji był nadmierny zapas kosmetyków wszelakiego rodzaju a kumulacja nastąpiła tak mniej więcej po środku miesiąca, gdy byłam zmuszona wyrzucić sporo przeterminowanych kosmetyków - poszły od razu do kosza, bez umieszczania ich w denku.



Czy mi sie udało ?

Z dumą stwierdzam, że TAK. Udało się. Czy zmieściłam się w  50zł, nie wiem, zaraz sie okaże jak podsumuje, ale to też nie chodziło o to, żeby idealnie wbić sie w tę kwotę, tylko o to żeby faktycznie mniej kupować.

Zapraszam na podsumowanie:

Zakupy w akcji Rossmannowej pokazywałam Wam TUTAJ


  • Podkład Lirene - 10zł
  • Wibo Puder - 6zł
  • Rozświetlacz Wibo -5zł
  • Rożświetlacz Lovely - 5zł


Razem 26zł

I dalej Rossmann:


  • Płyn do higieny intymnej - 5zł
  • Żel pod prysznic - 3zł
  • Szampon - 4zł


Razem : 12 zł

Natura:  ( nawet nie wiedziałam, że w mojej dzielnicy jest ta drogeria, przypadkiem tam się znalazłam ).





  • Płyn do higieny intymnej - 4zł

Jakby nie było : razem 42zł. :D

Sukces :) Akcja rabatowa w Rossmannie nie kręciła mnie, zupełnie. Kupiłam to co potrzebne i nic więcej. Dodatkowo przesiadłam sie z samochodu na komunikację miejską co też daje oszczędności. Paradoksalnie oprócz materialnych również czasowe, bo niestety Kraków prawie cały zakorkowany.

Tak wiec patrząc na sukces kwietnia przedłużam akcję na maj :)



piątek, 29 kwietnia 2016

Odpustowy manicure

Dzisiejszy post potraktujcie z przymróżeniem oka, Mani całkowicie mi nie wyszło, przesadziłam i przedobrzyłam...

Chciałam, żeby po raz pierwszy nie było brokatu wiec jako top postanowiłam zastosować Sensique Art Nails . W moim przypadku nr 319. Ładnie mogłoby być gdybym pomalowała nim jeden paznokieć, u mnie na całej ręce wygląda mocno kiczowato wręcz jak w tytule odpustowo.

Ogólnie tym lakierem bardzo źle się maluje. Raz wydobywamy na pędzelku dużą ilość tych "trocinek" innym razem praktycznie nic.

Bazowym lakierem jest Avon Nail Pro+ o nazwie Sheer Citrus..










czwartek, 28 kwietnia 2016

Jonizatory wody- potrzebne czy nie?

Żyjemy w takich czasach, że większość otaczającego nas świata jest w jakiś sposób skażona i zanieczyszczona.

Powietrze i woda. Dwa podstawowe dla życia aspekty. Rzec nawet można produkty. Bez żadnego z tej dwójki nie przeżyjemy.

Niestety jeżeli chodzi o powietrze to ogólne, na zewnątrz to wiele nie poradzimy, zwłaszcza jak żyjemy w wielkim mieście, przemysłowym zresztą z wszechobecnym smogiem, spalinami i hałasem. Zazdroszczę osobom mieszkającym albo w małych miejscowościach, albo na wsi.. Fakt może wszędzie daleko i nie wszystko jest na wyciągniecie ręki, ale za to zdrowo, bezpiecznie i cicho..

Z powietrzem nic nie zrobimy, ale z wodą możemy sobie radzić.

Firma Promedium ozoneo.pl ma wswojej ofercie między innymi jonizatory wody.



Czym są owe urządzenia.


Jonizator wody to urządzenie, które za pomocą procesu elektrolizy wody oddziela jony dodatnie od jonów ujemnych z cząsteczki H20. W wyniku podziału powstaje woda kwaśna oraz woda alkaliczna zwana również zasadową. Wodę kwaśną której pH wynosi 5-6 stosuje się przede wszystkim do użytku zewnętrznego oraz dla celów gospodarczych. Natomiast wodę alkaliczną której pH mieści się w zakresie 7-11 używamy do bezpośredniego spożycia. Ma przyjemny smak. Woda alkaliczna jest o wiele bardziej wartościowa dla organizmu człowieka, ponieważ ma zbliżone do niego pH, neutralizuje wolne rodniki a także o wiele lepiej się absorbuje. Woda zjonizowana jest też lepiej dotleniona. Jonizator wody sprawia, że woda nabiera zdrowotnych i leczniczych właściwości.

Regularne picie wody alkalicznej poprawia samopoczucie, pomaga eliminować choroby lub minimalizować ich skutki, a sam organizm zaczyna funkcjonować znacznie wydajniej. Przyczyną większości chorób jest właśnie naruszenie równowagi kwasowo - alkalicznej organizmu, co powoduje zakwaszenie organizmu. W naszej ofercie znajdziecie Państwo wysokiej jakości jonizatory wody, zarówno urządzenia naczyniowe do których nalewamy wodę do jonizacji jak również przepływowe, montowane bezpośrednio pod ujęcie wody w kuchni. Dla osób mobilnych, dużo podróżujących a jednocześnie chcących mieć zawsze pod ręką zdrową zjonizowaną wodę dostępny jest również mały przenośny jonizator wody. Proponowane jonizatory wody jonizują wodę w czasie kilku minut. Jonizator może być wyjątkowym pomysłem na prezent dla bliskich. 
I zróbmy przegląd samych jonizatorów. Oferta zawiera różnego rodzaju jonizatory, o różnych kształtach - przypominające np termos na ciepłe napoje - jak i urządzenie przypominające labolatorium.



Oprócz jonizatorów wody, firma ma w swojej ofercie jonizatory powietrza do wewnątrz pomieszczeń, nawilżacze itp:

Zachęcam do odwiedzenia strony firmy ozoneo.pl i przeanalizowania produktów. Polubić można również FB Facebook i być na bieżąco z nowościami i aktualnościami .

Zapraszam w imieniu swoim i ozoneo.pl



środa, 27 kwietnia 2016

Przypominam i zapraszam

Przypominam i wszystkich chętnych lub niezdecydowanych zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.

Nagrodą jest świetna paletka cieni Revolution.


Zapraszam :) 

wtorek, 26 kwietnia 2016

Podsumowanie akcji rabatowej w Rossmannie

Tak, dobrze czytacie. Pomimo, że akcja rabatowa na kosmetyki kolorowe dopiero sie rozkręca, ja już dziś postanowiłam podsumować zakupy. Od dziś bodajże zaczyna sie rabat na mascary i inne kosmetyki do makijażu oczu, czyli drugi etap - ja nie potrzebuję ani nowego tuszu ani konturówek, ani lakierów do paznokci, które będą w następnym etapie...

Tak więc akcja u mnie zakończona. Koniec zakupów. Nic więcej mi nie potrzeba, produkty, które dziś Wam pokaże, kupiłam bo pokończyły mi się "zamienniki" ( puder ), z rozświetlaczy miałam tylko w płynie i nie bardzo chciał ze mną współpracować, więc można powiedzieć, że też nie miałam w ogóle.

Dodatkowo na początku miesiąca podjęłam wyzwanie, że uda mi się nie kupować zbędnych zapasów, a tylko to co potrzebne i wydać nie więcej niż +/- 50zł.

Czy mi sie udało, co kupiłam i jak to wyszło końcowo - opowiem w osobnym wpisie :)

A moje Rossmannowe zakupy przedstawiają się tak:


Lirene Shiny Touch - polecony przez koleżankę, i po kilku użyciach - jestem zachwycona - 10 zł.
Wibo Fixing Powder - ok 6zł
Wibo Rozświetlacz
Lovely rozświetlacz o chłodnym odcieniu , każdy z tych produktów po jakieś 5zł.

Skromnie ? Owszem skromnie - ale tylko to co potrzebne :)

I teraz już na 100% będę kupować TYLKO to co potrzebne. W piątek robiłam generalne porządki zarówno w łazience jak i w kosmetykach i tyle co wywaliłam przeterminowanych - to aż sama w szoku byłam. Nie stać mnie na wyrzucanie i produktów w błoto jak i przede wszystkim pieniędzy ( na to samo wychodzi )....

Miłego dnia :)

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Actisoftin - krem na zajady

Nie często, ale zdarza mi się, że pękają mi kąciki ust. Znacie to uczucie - nie przyjemne i bardzo boli.

Rewelacyjne ukojenie przynosi stosowanie Actisoftinu czyli kremu na zajady.



Co o preparacie mówi producent:

Actisoftin krem to starannie dobrana kompozycja składników dla osób mających problem z zajadami. Dzięki zawartości wyciągu z Onopordum acanthium stymuluje rekonstrukcję skory w kącikach ust, wykazując działanie naprawcze i intensywnie regenerujące. w skład kremu wchodzi również wyciąg z wąkrotki azjatyckiej, który odżywia i wygładza skórę poprawiając jej ogólny wygląd i kondycję. Zawarty w preparacie wyciąg z kasztanowca wpływa korzystnie na szczelność naczynek, redukuje zaczerwienienie i łagodzi podrażnienie. Pantenol działa kojąco, nadaje skórze elastyczność i miękkość. W skład kremu wchodzi także kompleks nawilżający, który zapewnia prawidłowe nawilżenie, natłuszczenie oraz tworzy barierę ochronną w kącikach ust, chroniąc skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. 
  • regeneruje pęknięte kąciki ust
  • łagodzi podrażnienie skóry
  • tworzy barierę ochronną
  • działa nawilżająco i odżywczo



Za niecałe 6zł - bo tyle zapłaciłam za ten krem w Rossmannie - otrzymujemy rewelacyjny produkt świetnie działający na pękające kąciki ust. Wystarczy kilkakrotna aplikacja - i po problemie zostaje wspomnienie. Nie wierzyłam, że tak może być, ale naprawdę tak świetnie ten krem działa.
Czyli :"naprawia" pękniętą skórę, a przy tym nawilża i odżywia. I faktycznie nie zostawia śladów na skórze. Czyli nie musimy wychodzić do ludzi z jakimkolwiek preparatem - czy to kremem czy maścią- zaaplikowaną w kącikach ust.



Zapewnienia producenta są w tym przypadku spełnione w 100%. Polecam bo warto mieć w kosmetyczce.

piątek, 22 kwietnia 2016

Rossmann w natarciu

Posty z Rossmannem w roli głównej atakują z każdego prawie bloga :) To i ja się dołączę do tego grona i wspomnę o akcjach Rossmanna.

Krócej o akcji -49% na kolorówkę. Ale też chciałabym pokazać Wam gazetkę obowiązującą od 20.04 br

Zapraszam :




Natomiast co do akcji -49% to tylko w telegraficznym skrócie przypomnienie jakich produktów możemy spodziewać się po obniżonej cenie teraz i podczas następnego etapu:



środa, 20 kwietnia 2016

zapytaj.trybawaryjny.pl - portal pomocny każdemu :)

Blog dla mnie to mały kawałek internetowego świata. Miejsce tylko moje, do którego z radością zapraszam moich czytelników.

I chyba wszystkie blogerki/blogerzy tak mają. Nie ważne jaką dziedzinę reprezentujemy. Dbamy o swój malutką część internetu :)

Ale oprócz ciekawych tekstów urozmaiconych pięknymi zdjęciami, mogą pojawić się problemy i to te informatyczno-komputerowe.

Szacun tym dziewczynom, które umieją sobie same zmienić wygląd bloga, wgrać nowy szablon.. Naprawdę chylę czoła :) Ja nie jestem tak obyta z tym wszystkim żeby się odważyć gdzieś tam coś zmieniać w HTMLu..

Ale dziś nie o tym, chociaż może coś bliżej w tym temacie.. Nie każda z nas, blogerek kosmetycznych jest informatykiem z wykształcenia czy nawet i z zamiłowania.. A problemy z komputerem czy oprogramowaniem mogą pojawić się zawsze i o nie określonej porze ;)

Nie każda z nas ma również znajomego, kolegę, który pomoże  lub nawet serwis gdzieś "pod ręką".
Dlatego z pomocą przyjdzie nam portal zapytaj.trybawaryjny.pl



Portal ten to miejsce, w którym możemy zadać pytanie bez jakichkolwiek obaw, że ktoś nas wyśmieje i stwierdzi że to pytanie z gatunku "mało ambitnych".
Odpowiedzi udzielają eksperci pomocy technicznej antywirusa AVG, tak więc mamy 100% pewność co do ich rzetelności.

Forum to nie tylko pytania, ale i ciekawe artykuły. Jeden ciekawszy od drugiego i to tak napisane, że typowy laik komputerowy i blondynka - czyli ja - czyta z zaciekawieniem i przede wszystkim ze zrozumieniem :)




Wczoraj tak się zaczytałam, że... spóźniłam się na autobus do pracy ;)

Na filmiku poniżej zobaczyć możecie jak działa forum:



Na forum pojawiają się pytania różne, zarówno te dotyczące działania wirusa AVG jak i ogólnie komputera, laptopa czy smartfona. Tak więc pytajcie śmiało - tutaj nie ma pytań niemądrych :) Na każde pytanie otrzymamy rzetelną i satysfakcjonującą nas odpowiedź.




Facebook`owiczki mogą też polubić FP facebook.com/AVGPL i tym samym być na bieżąco.

Dodatkowo portal zapytaj.trybawaryjny.pl/ przygotował konkurs.

Wśród czytelniczek mojego bloga zostaną rozlosowane dwa zestawy nagród. Będzie to  pakiet składający się z programy antywirusowowego AVG + zestaw 9 gadżetów (podkładka mysz, kubek, podkładka pod kubek, etui chroniące kartę kredytową, długopis, smycz, opaska odblaskowa, czyścik do klawiatury, koszulka).
Warunkiem jest zadanie pytania na zapytaj.trybawaryjny.pl oraz pozostawienie komentarza na moim blogu (pod tym wpisem), że takie pytanie zostało zadane.Konkurs trwa do końca maja b.r.

Zapraszam zarówno do zadawania pytań na portalu jak i do czytania naprawdę ciekawych artykułów. 

wtorek, 19 kwietnia 2016

EUCRYL - proszek czyszczący zęby

Moją opinie o proszku do czyszczenia zębów EUCRYL obiecałam Wam już dawno. Produkt, a raczej puste opakowanie po nim pojawia sie regularnie w comiesięcznym denku, więc chyba coś w jego "świetności" jest.. :)



Otóż na początek powiem Wam, że nie jest to typowy produkt wybielający. Jeśli spodziewamy sie spektakularnych efektów w postaci śnieżnej bieli i to po kilku użyciach- mocno sie rozczarujemy.

EUCRYL jest to proszek do czyszczenia zębów, który jest w stanie zastąpić pastę do zębów. U mnie nie jest "zamiast" ale z "duecie. Tzn najpierw myję owym proszkiem i później pastą. Idealnie w tym pomaga mi elektryczna szczotka Oral-B z timerem 2-minutowym. Czyli 2 minuty proszkiem i 2 minuty pastą ( w moim przypadku specjalistyczną).



Przede wszystkim proszek przy systematycznym stosowaniu usuwa nalot i kamień na płytce nazębnej. Nie palę, ale wypijam niezliczone ilości kawy wiec niestety ma mnie co odbarwiać. Przez te prawie 4 miesiące zauważyłam różnice. Tak jak pisałam na wstępie idealnej bieli nie przywróci, bo to również kwestia indywidualna w kwestii bieli zębów, ale przebarwienia usunął. Leciutko i nie od razu, ale coś pozytywnego zaczęło się dziać. Dużo dobrego sprawił również inny preparat, którego używałam , ale o nim innym razem.



Po użyciu ( plus oczywiście druga seria z pastą ) mam uczucie dobrze oczyszczonych zębów, jeśli o zębach można powiedzieć, że gładkich to tak powierzchnia jest gładka, wypolerowana.

Przede wszystkim i co moim zdaniem najważniejsze nie podrażnia dziąseł i nie powoduje nadwrażliwości zębów.



Przyjemny w smaku - pozostawia na długo poczucie świeżości w jamie ustnej.

Jak używamy? Zwilżamy szczoteczkę i "zamaczamy" w proszku. Czyścimy jak zwykle.

Produkt jest niezwykle wydajny - mnie przy używaniu 2 razy dziennie opakowanie 50g starcza na miesiąc z lekkim hakiem.



Cena też w miarę przystępna ok 9 zł. Tylko z dostępnością jest problem - niestety tylko internet, gdzie przez koszty wysyłki zwiększamy cenę.

Ale myślę, że mimo wszystko warto produkt mieć bo jest wart polecenia.


poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Gwieździste niebo na paznokciach

Dziś zaprezentuję Wam, moim zdaniem bardzo ładne połączenie Avonowego Galaxy z Golden Rose Ice Chic o numerze 101. W brokacie z GR zakochałam się bez pamięci. Łączyłabym go z każdym kolorem, który mam na paznokciach ( i pewnie będziecie miały okazję zobaczyć te łączenia na blogu).

Zapraszam :)