sobota, 28 stycznia 2017

AVON SOLUTIONS BB

Hej Kochani :)

Dziś przedstawię Wam krem BB od Avon Solutions . Kolor, który posiadam oznaczony jest jako "light".



Od producenta:

Upiększający krem BB do cery tłustej i mieszanej z filtrem SPF 15 . Zawiera drobinki matującego pudru. Produkt hipoalergiczny.
Działanie 5 w 1: - zapewnia naturalny matowy efekt, - pozostawia na skórze uczucie nawilżenia,
- ujednolica koloryt i wygładza skórę,
- skutecznie ukrywa niedoskonałości,
- zmniejsza widoczność porów oraz błyszczenie. Dostępny w dwóch odcieniach: light i medium.


I ode mnie:

Zacznę od tego, że na pełnym macie mi nie zależy, wiec pod tym kątem oceniać nie będę.




  • idealnie dopasowyje się do koloru buzi
  • ma dosyć dobre krycie, patrząc na to, że jest to krem BB
  • ma lekką konsystencje
  • bardzo dobrze sie rozprowadza
  • szybko się wchłania
  • skóra ma zdrowy koloryt, jest świeża i promienna
  • buzia wygląda naturalnie


  • nie tworzy efektu maski
  • nie powoduje smug
  • nie ciemnieje
  • nie zapycha
  • nie powoduje wysypu pryszczy i innych nieprzyjemności


Miałyście może ten produkt? A może polecicie jakiś bardzo dobry ( Waszym zdaniem ) podkład/kremBB?


6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam podkładów czy kremów BB z Avonu. Jeśli chodzi o jakieś produkty BB to u mnie sprawdzał się Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli krem BB to ja polecam skin79 ;) Jakoś Avon mi nie odpowiada przy takich produktach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor zdecydowania za ciemny dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety kolor light jest dla mnie za ciemny : (

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam