piątek, 6 stycznia 2017

CZERWONY I WŚCIEKŁY CZYLI CZERWIEŃ OD NEESS

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam Was na prezentację lakieru hybrydowego z serii Neess. 

W dzisiejszym wpisie zajmiemy sie kolorem czerwonym oznaczonym numerem 7549 i nazwanym "Czerwony i wściekły".

Jak wiecie czerwony na paznokciach ( i jak tak myślę w ogóle ) nigdy nie był moim ulubionym kolorem. Niestety nie umiem sie przemóc jakoś i polubić ten kolor. Uważam że nie pasuje ani do kształtu moich paznokci ani do koloru moich dłoni - są jasne, jestem bledziochem.



 Poniżej wzorniki udekorowane pyłkami:

I paznokcie:




7 komentarzy:

  1. Lubię czerwony kolor. Wydaje mi się klasyczny, kobiecy a przy tym dość uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor mi się podoba, ja dostałam bajeczny granat i róż. W niedzielę poznam się z nimi bliżej ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mi się podoba :) Z pyłkami wygląda bardzo to fajnie.
    Ale na paznokciach jest jakaś nierówna powierzchnia (?) Ten lakier albo bezbarwny top coś zrobił?
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciu nie wydaje się taki wściekle czerwony ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam