niedziela, 1 stycznia 2017

DENKO GRUDNIA 2016r

Hej Kochani :)

Jak tam w Nowym Roku? Wybawieni w Sylwestra? Wyspani po imprezach? Mam nadzieję, że tak :)

Nowy Rok u mnie na blogu rozpoczniemy od podsumowania zużyć grudnia.

Tak wiec zapraszam Was na ostatnie denko 2016r.


  • Fuss Wohl - dezodorant do stóp. Któż nie zna.. Mój ulubiony , zawsze do niego wracam z niezwykłą przyjemnością.
  • Avon AT szampon i odzywka 2w1 do wszystkich rodzajów włosów. Stare opakowanie jeszcze, nie zmienia to faktu, że moje włosy bardzo lubią te szampony.
  • Palette A10 ultrapopielaty blond - świetnie sprawdza sie u mnie do niwelacji pomiędzy wizytami u fryzjera. Zarówno jeżeli chodzi o odrosty jak i siwulce ;)



  • BeBeauty Bali - żel pod prysznic AwokadoRECENZJA
  • Isana Elegance  krem pod prysznic z ekstraktem z mangolii. - Rewelacji nie było pod względem zapachu, spełnił swoje zadania czyli mył i kuku skórze nie robił. Ale bez szału.
  • Oceania Aromatic Red Kiss - żel pod prysznic z ekstraktem z żurawiny. Piekny zapach, długo utrzymujący sie na skórze, świetnie mył, nie wysuszał.



  • Garnier Czysta Skóra - oczyszczający żel zwężający pory. RECENZJA
  • Schauma Cotton Fresh - suchy szampon . Byłam pewna, że pisałam recenzję, ale nie mogę jej odnaleźć. Nie mniej - suchu szampon, jak suchy szampon. Odświeża na kilka dobrych godzin, ładnie pachnie, nie bieli włosów - choć u mnie na jasnych pewnie i tak nie byłoby widać. Świetnie się wyczesuje i nawet leciutko ukrywa odrost.
  • BeBeauty Maroko - olejek arganowy, żel pod prysznic - podobnie jak BRAT
  • Intimea żel do higieny intymnej - kto nie zna.. Jedni kochają, inni nienawidzą.. Ja uwielbiam..
  • Dwa płyny do płukania jamy ustnej. Corsodyl ma przeokropny smak mam jednak nadzieję, że świetnie działa. Co do Octenidol mialam pewne obawy na początku, gdyż w ulotce jest napisane, że może wywołać reakcję alergiczną i powodować puchnięcie wargi - a ja mam takie tendencję - ale wszystko w porządku nic takiego sie nie stało.

  • Kulka od Avonu - mam jeszcze kilka w zapasie, ale bardzo je lubię, ponieważ sprawdzają sie rewelacyjnie.
  • Fenfresh - spray do higieny intymnej. RECENZJA
  • AA Make Up podkład satynowy blaskRECENZJA

  • Avon Little Black Dress - mój ukochany zapach.
  • Sachol i Pelogel - jedne z ulubionych moich żeli wspomagających higienę jamy ustnej.

A jak u was ze zużyciami? 

Jeszcze raz: Szczęśliwego Nowego Roku 😃😘

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Little Black Dress! Kulka z Avonu niestety mnie uczuliła. Bardzo lubię ten żelo-peeling Bali z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie wszystkiego co dobre w nowym roku! :-* u mnie najczęściej denko zaliczają żele pod prysznic te z Isana pięknie pachną. Do tego dochodzą modelka i wiele innych kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy też lubią ten szampon z avonu, choć dawno go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy są one jeszcze w ofercie , no chyba że w nowych opakowaniach...

      Usuń
  4. Żele z Biedronki są bardzo fajne, zwłaszcza za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Little Black Dress też mi się właśnie skończyły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam perfumy z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam