sobota, 21 stycznia 2017

ISANA ORIENTAL SPIRIT

Hej Kochani :)

Dziś będzie krótko ale pachnąco :) Chciałabym Wam zaprezentować kremowy żel pod prysznic Isana Oriental Spirit. Żel według zapewnień producenta ma zawierać ekstrakt z kardamonu.



Najpierw producent o swoim produkcie:




I ja.. Otóż żel ten mnie wyjątkowo urzekł. Przede wszystkim zapachem, bo w większej części tego typu produkty oceniam po zapachu.

Zapach piękny, korzenny, otulający - idealny na zimową pogodę, a raczej na zimowy prysznic.
Nie mocny, nie nachalny, nie przyprawiający o ból głowy. Dla mnie idealny.



Co do zadań sprawdza się w stu procentach. Świetnie myje i oczyszcza, nie wysusza i nie podrażnia. Pozostawia skórę na długo świeżą i genialnie pachnącą.

Opakowanie - miękka tuba, zamykana na zatrzask. z łatwością wydobędziemy i wykorzystamy produkt do ostatniej kropli.



Konsystencja - typowy żel, nie spływa i nie ucieka podczas aplikacji. Z łatwością sie wypłukuje.



Dostępność - Rossmann. Cena ok 6zł.

12 komentarzy:

  1. Jeszcze to nie widziałam A żele isany lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zapach pewnie i mi by się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach mnie nie zachęcił dlatego nie poznam się z nim w wannie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że kosmetyki Isana są tanie. Osobiście nie znam tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przede wszystkim są dobre jakościowo :)

      Usuń
  5. Już go gdzieś widziałam :) Cena kusząca, chętnie się zaopatrzę jak zapasy mi się skończą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam